بازرگانی الین

درباره ما

شرکت فیدار صنعت برتر آبین (بازرگانی الین) با هدف مشاوره بازرگانی و ارائه انواع خدمات متنوع و کاربردی در حوزه های مرتبط با امور بازرگانی پایه گذاری و راه اندازی شده است. شرکت فیدار صنعت برتر آبین  فعالیت خود را از سال 1392 آغاز نموده و اکنون با بیش از یک دهه تجربه تخصصی پاسخگوی نیاز بسیاری از فعالان حوزه تجازت و بازرگانی است.

مأموریت های فیدار صنعت برتر آبین

ما در فیدار صنعت برتر آبین (بازرگانی الین)  تنوع کم نظیری از انواع خدمات بازرگانی را در زمینه های گوناگون و برای تأمین نیاز قشر عظیمی از فعالان حوزه صنعت و تجارت فراهم کرده ایم. به طوری که جامعه هدف ضمن استفاده امن و مطمئن از خدمات متنوع ما، به جرأت می توان گفت از خدمات سایر مراکز کاملاً  بی نیاز هستند.

از جمله مأموریت های ما در راستای ارائه خدمات به شما عزیزان عبارتند از:

  • مشاوره بازرگانی، ثبت و سفارش در وزارت صمت
  • انجام حواله‌های ارزی
  • ارسال کالا از چین به ایران به صورت دریایی، هوایی و زمینی
  • انجام امورگمرکات و ترخیص کالا به واسطه فعالیت دفتر شرکت در تهران
  • عرضه خدمات بازرگانی حضوری در چین به واسطه فعالیت دفتر شرکت در چین
  • خرید از انواع سایت‌های خارجی
  • ارائه خدمات نمایشگاهی، انبارداری کالا و ارسال نمونه
  • خدمات مترجمی (ترجمه از چینی به فارسی، از انگلیسی به فارسی و بالعکس)

برگ برنده شرکت، فعالیت نمایندگی های تهران و چین به صورت حضوری

ما در شرکت فیدار صنعت برتر آبین (بازرگانی الین) در راستای ارائه بهترین خدمات و افزایش اعتماد و اطمینان شما عزیزان و همچنین باتوجه به گستردگی زمینه های کاری به ویژه در کشورهای ایران و چین، اقدام به فعالسازی و شروع به کار دفاتر شرکت در تهران و شهر ایوو (استان گوانجو چین) کرده ایم. این ویژگی یعنی فعالیت پررنگ و مؤثر در دفاتر شرکت، از مزایای متمایزکننده ما نسبت به سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات بازرگانی است.

تلاش های ما هدیه ای به شما و کسب وکارتان

از همان ابتدا، ما در شرکت فیدار صنعت برتر آبین هدف خود را ایجاد بستری کاربردی و کارآمد برای علاقه مندان به فعالیت در حوزه بازرگانی، ارسال و خرید کالا قرار دادیم. از این رو تلاش خود را برای ایجاد پلتفرم های متنوع و جذاب با امکانات مختلف به کار گرفتیم. فیدار صنعت برتر آبین (بازرگانی الین نه تنها برای فعالان این حوزه؛ بلکه سعی داشته برای علاقه مندانی که قصد استفاده از خدمات مرتبط با امور بازرگانی نظیر ترجمه دارند نیز بستری مناسب فراهم کند. محیطی که ارتباط با آن آسان بوده و به راحتی و در بستری مطمئن بتوانند از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

پشتیبانی و حمایت فعال، رمز ماندگاری ما

شرکت فیدار صنعت برتر آبین (بازرگانی الین)، پشتیبانی و پاسخگویی به مخاطبان خود را به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه های شرکت، نه تنها امری ضروری؛ بلکه از مسئولیت‌های خود قلمداد می کند. با توجه به دفاتر فعال در تهران و کشور چین، پشتیبانی در کلیه مراحل به ویژه و جدی دنبال می شود. ما در فیدار صنعت برتر آبین، برای پشتیبانی، پاسخگویی و حمایت از مخاطبان خود وقت خواهیم گذاشت. در نتیجه شما می‌توانید بدون نگرانی و با پشتوانه پشتیبانی فعال، از خدمات شرکت استفاده کنید.

 

پیمایش به بالا