بازرگانی الین

واردات پنل خورشیدی از چین

واردات پنل خورشیدی از چین

واردات پنل خورشیدی و چگونگی عملکرد آن ها

شاید برای شما نیز سوال باشد که پنل سولار چیست و چه کاربردی در عرصه های مختلف دارد؟ این پنل ها در واقع همان پنل های خورشیدی است که انرژی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. از این پنل ها در پشت بام خانه ها برای تامین انرژی برق و یا جاهای مختلف دیگری استفاده می شود. واردات پنل های سولار از چین نیز علاوه بر تولیدات داخلی کمک می کند تا قیمت این پنل ها در رِنج متوسطی مانده و در عرصه صنعتی مانند مزرعه پنل خورشیدی استفاده های زیادی شود.

هر صفجه یا پنل از تعدادی سلول خورشیدی تشکیل شده که این سلول ها وظیفه ذخیره انرژی نورانی خورشید را بر عهده دارد. این روش برای به دست آوردن برق، یک روش ساده و به دور از آلودگی های مختلفی است که برای تولید برق به کار می رود. برقی که پنل های خورشیدی تولید می کند به عوامل مختلفی همچون، ابعاد پنل، میزان تابش نور آفتاب، کارایی پنل و ظرفیت آن بستگی دارد.

برای همین اگر می خواهید برق جایی مانند خانه، گاوداری، مرغ داری و یا … را به وسیله پنل های سولار تامین نمایید. باید میزان برق مصرفی یک سال را تخمین زده و بر اساس آن، تعداد پنل های مورد استفاده و ظرفیت های به کار رفته را محاسبه کنید.

واردات سولار پنل توسط بازرگانی الین

تامین تجهیزات خورشیدی توسط تولیدات داخلی به خاطر فشار اقتصادی و تحریم ها سخت تر از قبل شده است. به همین علت واردات پنل خورشیدی از چین راه حلی برای جبران این خسارت است. شرکت الین با وارد کردن انواع این پنل ها در ظرفیت ها و مدل های مختلف کمک می کند تا مزرعه های تولید برق توسط این پنل ها رونق یافته و  انرژی پاک و تجدید پذیری را به دست آورد.

پیشنهاد مطالعه :  واردات الکتروموتور | آشنایی با نکات و شرایط واردات این محصولات به ایران

بر این اساس بازرگانی الین مفتخر است تا کسانی که قصد ورادات پنل سولار را دارد همراهی کرده و صفر تا صد خرید و واردات را انجام دهد. از آنجایی که حمل و نقل این نوع کالا بسیار حساس است الین به صورت صحیح و سالم از طریق مرز هوایی یا دریایی کالا را منتقل کرده و وارد کشور می نماید.

برای دریافت مشاوره رایگان کارشناسان ما همه روزه در اختیار شماست تا به تمامی سوالات شما عزیزان در مورد واردات کالاهای مختلف به خصوص پنل های خورشیدی جواب داده و راهنمایی های لازم را ارائه دهند. برای دریافت مشاوره با شماره تلفن موجود بر روی سایت تماس حاصل فرمایید.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا