بازرگانی الین

کارگو از چین چیست؟ | آشنایی با خدمات و نکات مهم برای انتخاب شرکت کارگو

آشنایی با کارگو از چین در بازرگانی الین

کارگو چیست؟

برای ورود به عرصه واردات و صادرات، تمامی بازرگانان باید با تمامی جوانب این امر و همچنین مراکز خرید عمده محصولات آشنایی کامل داشته باشند. همچنین باید بتوانند محصولات مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنند. کیفیت مناسب محصولات، انبار ایمن، خدمات پس از فروش و … همگی مسائل مهم برای تجار است. تمامی خدماتی که در خصوص واردات و صادرات اقلام از چین نیاز است، خدمات کارگو از چین به شمار می‌رود.

آشنایی با کارگو از چین در بازرگانی الین

زمانی که می‌خواهید اقلامی را از چین خریداری کنید، باید در خصوص کالا یک سری اطلاعات داشته باشید، به همین دلیل، بهترین گزینه این است که شرح دقیقی از خدمات برای تجار فراهم باشد تا تحت هیچ شرایطی درگیر هزینه‌های اضافی نباشید.

خدمات کارگو از چین

خدمات مختلفی را می‌تواند در مورد کارگو از چین دانست اما مهم‌ترین خدمات آن‌ها، خرید محصول با قیمت ارزان و همچنین تحویل محصولات در زمان مشخص شده است. در ادامه قصد داریم به شکل واضح‌تری خدمات کارگو در چین را بیان کنیم.

  • کارگو در چین به خریداران کمک می‌کند تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند
  • پیدا کردن شرکت‌های مناسب برای خرید محصولات با بهترین کیفیت از دسته وظایف خدمات کارگو از چین به حساب می‎آید
  • تنظیم لیست کارخانه‌های تولید کننده کالاهای مورد نظر به طور دقیق و قیمت‌ محصولات آن‌ها
  • در پروسه کارگو از چین، خرداران به طور دقیق می‌توانند از کارخانه‌ها بازدید کنند و تمامی شرکت‌های مختلفی را در سراسر چین بررسی کنند. به عبارتی کارگو در تمامی مسیر واردات و یا صادرات، همراه خریداران است
  • خدمات کارگو از چین به خریداران این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم از تولید کننده خرید کنند. مطئنا خرید از تولید کنند، خیلی ارزان‌تر از فروشنده‌ها و یا واسطه‌ها می‌باشد
  • تمامی شرایط سفر خریدار با استفاده از خدمات کارگو برآورده می‎شود که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به تهیه بلیط، ویزا، سرویس‌های ایاب و ذهاب و همینطور خدمات رزرو هتل اشاره کرد.
  • با استفاده از خدمات کارگو در چین، در تمامی طول سفر یک مترجم همراه خریدار است و می‌تواند وی را در موقعیت‌های مختلف راهنمایی کند. همچنین خدمات انتقال ارز نیز به صورت دقیق‌تری فراهم می‎شود
  • یکی دیگر از خدمات کارگو، فراهم شدن امکان حمل و نقل دریایی از چین تا بندر مورد نظر خریدار است
  • ترخیص کالا از گمرک مربوط در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد
  • حمل و نقل کالا از سوی خدمات کارگو در چین تا مقصد نهایی انجام می‎شود و بدون هیچ مشکلی، در کمترین زمان ممکن کالاها به بندر مورد نظر خریدار منتقل می‎شود

آشنایی با خدمات کارگو از چین در بازرگانی الین

مزایای استفاده از خدمات کارگو از چین

امروزه بازرگانان بسیار زیادی از خدمات کارگو استفاده می‌کنند، دلیل آن هم مزایای بسیار زیاد استفاده از این خدمات است. در ادامه، مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات کارگو در چین را بیان می‌کنیم.

  • تمامی شرکت‌های معتبر ارائه دهنده کارگو از چین، در امر امانت داری و حفظ اسرار تجاری موکلین خود ثابت قدم هستند.
  • با استفاده از خدمات کارگو، امور واردات و صادرات با سرعت بسیار بالاتری انجام می‎شود
  • در صورتی که در روند واردات و صادرات مشکلی برای بازرگانان به وجود بیاید، بهترین راه حل‌ها به آن‌ها ارائه می‎شود تا منافع اقتصادی بازرگانان به طور دقیق حفظ شود
  • در ابتدای فرایند صادرات و یا واردات، نمونه کالای مورد نظر به مشتری نشان داده می‎شود و تمامی شرایط اعتماد سازی به طور دقیق دنبال می‌شود
  • تنظیم قرارداد و تضمین سرمایه از خدمات کارگو در چین مورد تایید است
  • شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات، بلیط هواپیما و همچنین هتل‌های مناسبی را برای خریداران رزرو می‌کنند
  • ارسال حواله از سمت کارگو در چین به صورت هم از دنبال می‎شود و مشاوره‌های بازرگانی لازم در این مسیر به طور دقیق صورت می‌گیرد
  • با استفاده از خدمات کارگو، کالا در حجم یک کانتینر و یا کمتر به بنادر مختلف ارسال می‎شود
  • پتانسیل‌های لازم در زمینه صادرات محصولات در این مسیر به طور دقیق رعایت شده است
  • برای حفظ منابع اقتصادی فیلتر بندی دقیقی از سوی خدمات در چین دیده می‎شود

کارگو از چین چه مزایایی دارد؟ | بازرگانی الین

نکات مهم برای انتخاب شرکت خدمات کارگو از چین

مطمئنا زمانی که می‌خواهید کالاهایی را وارد ایران کنید، باید یک سری مسائل را به طور دقیق دنبال کنید. برای انتخاب یک شرکت مناسب برای ارائه خدمات کارگو، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. در ادامه قصد داریم برخی از شرایط و ضوابط خاصی که باید در زمان انتخاب یک شرکت باید رعایت کنید را بیان کنیم.

در اولین قدم برای انتخاب شرکت خدمات کارگو، باید از بسته‌ بندی‌های مناسب آن‌ها اطمینان حاصل کنید، مهم‌ترین اصل در خصوص ارسال اقلام، بسته بندی مناسب و اصولی کالاها است. مشخصا کالاهای مورد نظر از نظر وزن و ابعاد باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرند و همینطور باید محاسبه‌های لازم بر روی آن انجام شود.

در خواست بار و همینطور محموله مورد نظر باید به شرکت ارائه داده شود. هزینه‌های شرکت‌های خدمات کارگو از چین را با یکدیگر مقایسه کنید و در صورت بروز نوساناتی که در خصوص هزینه‌ها دیده می‎شود بهتر است که هزینه‌ها را طبق امکانات بسنجید.

نکات مهم برای استفاده از خدمات کارگو از چین در بازرگانی الین

 یکی از مراحل مهم برای واردات و صادرات کالاها، انجام امور اداری آن است. این مرحله دارای حساسیت‌های بسیار زیادی است و در صورتی که با قوانین آن آشنایی نداشته باشید، ممکن است کار شما تا ماه‌ها در انبارهای گمرک بماند. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کارگو از چین باید از کارشناسان مجربی استفاده کنند تا بتوانند این مرحله را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهند.

هزینه کارگو

هزینه استفاده از خدمات کارگو به صورت توافقی است و عوامل مختلفی می‌تواند بر روی آن تاثیر گذار باشد. اما به طور کلی، هزینه کارگو معمولا 2 تا 3 درصد از فاکتور نهایی خریدار است.

بازرگانی الین، گزینه‌ای مناسب برای تجارت با چین

در این مطلب از وب‌سایت بازرگانی الین، نکات مهم برای استفاده از خدمات کارگو از چین را بررسی کردیم. اگر شما هم می‌خواهید از این نوع خدمات استفاده کنید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در کمترین زمان، محصولات مورد نظر خود را از چین وارد ایران کنید. کارشناسان ما با استفاده از قابلیت‌هایی که دارند، می‌توانند بهترین تامین کنندگان را در چین به شما معرفی کنند و به شما کمک کنند تا بتوانید در کمترین زمان و قیمت‌های کم، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

 

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا