بازرگانی الین

شرکت بازرگانی در چین

شرکت بازرگانی در چین | چگونه با کمک شرکت بازرگانی از چین کالا وارد کنیم

واردات از چین؛ سودی بالا

از سالیان دور تا به امروز، یکی از مهم‌ترین شرکاء ایران کشور چین بوده که حجم زیادی از واردات و صادرات از این کشور انجام شده است. حجم بالای تجارت در چین باعث شده بسیاری از فعالان اقتصادی به فکر واردات از چین باشند، به طوریکه بیشتر معاملات اخیر اغلب واردات تلفن همراه یا لباس از چین بوده که دغدغه زیادی برای واردکنندگان ایجاد کرده است. از همین رو بستن قرارداد با یک شرکت بازرگانی در چین، به شما کمک می‌کند تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید و بتوانید سود خوبی داشته باشید.

شرکت بازرگانی در چین

قوانین و نکات واردات کالا از چین

همانطور که می‌دانید، چین کشوری پیشرفته و قدرتمند در جهان بوده اقتصاد بسیار خوبی دارد و بهترین گزینه برای واردات و صادرات می‌باشد. اگر شما قصد تجارت با کشور چین را دارید، باید به برخی قوانین توجه داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل فرایند واردات را انجام دهید. علاوه بر آن، انتخاب صحیح یک شرکت بازرگانی در چین نیز می‌تواند به شما در رعایت این نکات و قوانین کمک کند.

قوانین واردات از چین

  1. شما باید معروف‌ترین شرکت چینی که کالای مد نظر شما را تولید می‌کند را شناسایی کنید و درباره آن شرکت اطلاعاتی کسب کنید.
  2. نمونه محصول‌های تولیدی شرکت را مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. با شرکت قرارداد ببندید و فاکتور اصلی و پروفرما را ارسال کنید.
  4. حواله‌هایی که دارید را پرداخت کرده و به شرکت ارسال کنید.
  5. با یکی از شرکت‌های حمل و نقل باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و سپس بارگیری محصولات را انجام دهید.
  6. به درستی تمام کالاها را به گمرگ هدایت و ارسال کنید.
  7. پس انجام مراحل کالاها را از گمرک ترخیص کرده و آن‌ها را درون بازار مورد تقاضا عرضه کنید.
پیشنهاد مطالعه :  حداقل سرمایه برای واردات از چین

کشور چین به دلیل استفاده از نیروهای انسانی زیاد و مواد اولیه مرغوب و ارزان موجب ارزانی کالاها و واردات به صرفه نسبت به کشورهای دیگر شده است. به همین دلیل اغلب کشورهای بزرگ دنیا با شرکت‌های چینی همکاری می‌کنند. با رعایت درست قوانین باعث می‌شوید به راحتی تمام مراحل واردات کالا را رد کرده و هرچه سریع‌تر کالا به دست شما برسد، از همین رو ممکن است برخی از افراد برای بار اول قصد واردات را داشته باشند و پیشنهاد ما این است که از یک شرکت بازرگانی در چین کمک بگیرند. شرکت الین انتخاب بسیار خوبی است، چرا که این شرکت با متخصصانی که در فرایند واردات دارند، می‌توانند در این امر به شما کمک کرده و چراغ راه را برایتان روشن کنند. الین شرکت‌های چینی مد نظر را رصد کرده و محصولات نمونه را برایتان ارسال می‌کند تا نیازی به رفتن شما به این کشور نباشد.

شرکت بازرگانی در چین

نکته واردات از چین

از مهم‌ترین نکاتی که قبل از واردات باید به آن عمل کنید، انتخاب کالای درست است. با انتخاب کالای درست می‌توانید موفقیت زیادی را کسب کنید و سود بالایی داشته باشید. همانگونه که انتخاب درست کالا باعث موفقیت می‌شود، انتخاب کالای نادرست نیز ممکن است باعث نابودی و ورشکستگی شود. برای انتخاب درست کالا، شما باید بدانید که کشور به چه کالایی در حال حاضر نیاز دارد. براساس آمارهای ارائه شده، لیست کالاهای وارداتی اخیر از چین به شکل زیر است:

  1. لوازم جانبی و قطعات اتومبیل
  2. لوازم جانبی و قطعات تلفن همراه و کامپیوتر
  3. کاغذ
  4. لوازم خانگی
  5. قطعات ساختمانی
  6. مواداولیه شیمیایی

از همین رو انتخاب یک شرکت بازرگانی در چین شما را در انتخاب صحیح کالا کمک می‌کند.

شرکت بازرگانی در چین

شرایط واردات از چین

بعد از اینکه قوانین واردات از چین را خواندید نوبت به این رسیده که در مورد شرایط واردات از چین بدانید. این شرایط شامل:

  1. داشتن مجوز کالا و هماهنگی برای حمل و نقل، از مهم‌ترین شرایطی که شما باید آن را داشته باشید.
  2. شرط بعدی، داشتن کارت بازرگانی است. داشتن کارت بازرگانی موجب می‌شود تا اسنادی مانند پروفرما برایتان صادر شود. قبل از اینکه پرداختی به شرکت انجام دهید، باید سفارش را در وزارت بازرگانی ثبت کرده و مجوزهای اولیه و ایران کد را دریافت کنید.
  3. از دیگر شرایط، دریافت پیش‌نویس و اصل اسناد از فروشنده کالا و هماهنگی حمل ونقل و دریافت اسناد کشتی‌رانی است.
  4. شرط آخر، دریافت اسناد بازرسی و تامین ارز است. شما باید بعد از ورود کالا از مراجع ذیربط مجوز دریافت کنید که این دریافت مجوز باید قبل از واردات کالا انجام شود.
پیشنهاد مطالعه :  نحوه تجارت با عمان | فرصت‌های صادرات و واردات با عمان را بشناسید

پس از رعایت قوانین و داشن شرایط لازم، حالا کالای شما باید در صف ترخیص بماند که فرایندی زمان‌بر است. به همین دلیل بهتر است که با یک شرکت بازرگانی در چین و ایران هماهنگی‌های لازم را انجام داده و علاوه بر قابل اعتماد بودن، واردات را با سرعت بیشتر و کم هزینه‌تر انجام دهد. برای همین کارشناسان شرکت الین به شما درفرایند واردات کمک کرده و راهنمایی لازم را انجام می‌دهند. علاوه بر این موارد، بازرگانی الین به راحتی تمام فرایند را انجام داده ودیگر نیازی به انجام برخی از قوانین نیست و این شرکت برایتان انجام می‌دهد.

شرکت بازرگانی در چین

خدماتی که یک شرکت بازرگانی درچین انجام می‌دهد

یک شرکت بازرگانی در چین باید خدماتی را به شما ارائه کند تا به توانید به راحتی مراحل صادرات یکی پس از دیگری رد کنید. برای همین قصد داریم تا این خدمات را به شما معرفی کنیم.

مشاوره بازرگانی: افرادی که قصد واردات دارند می‌توانند از طریق مشاوره، فرایند واردات از چین را به راحتی انجام دهند.

حواله ارزی: یک شرکت بازرگانی معتبر باید به راحتی بتواند از طریق بانک‌ها، صرافی‌ها و دیگر مؤسسات، حواله ارزی را انجام دهد و رضایت مشتری را کسب کند.

حمل و نقل: ترابری کالا یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت‌های بازرگانی است که با انتخاب شیوه صحیح حمل ونقل، باید محصولات را با سرعت بالایی از چین وارد کنند.

ارائه خدمات حضوری: این خدمات برای افراد تازه کار تدارک دیده شده تا با تجربه‌ای که شرکت‌های بازرگانی دارند، به بازرگانان نوپا خدمات حضوری ارائه داده و آن‌ها را در فرایند واردات یاری کنند.

انتخاب بهترین شرکت بازرگانی

ممکن است انتخاب بهترین و معتبرترین شرکت بازرگانی در چین برای برخی افراد کار ساده‌ای نباشد به همین دلیل، پیشنهاد ما انتخاب شرکت بازرگانی الین است. این شرکت با داشتن مختصصان مجرب، به شما درفرایند واردات محصول کمک می‌کنند. پس اگر قصد واردات کالا را دارید، سری به ما بزنید.

پیشنهاد مطالعه :  پروانه صادراتی | تعریف پروانه صادراتی، شرایط دریافت و بررسی نکات مهم آن
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا