بازرگانی الین

آشنایی با شرکت بازرگانی در چین در بازرگانی الین

شرکت بازرگانی در چین | آشنایی با انواع و مزایای استفاده از خدمات این شرکت‌ها

 شرکت بازرگانی، پلی برای موفقیت در تجارت بین المللی

انتخاب یک شرکت بازرگانی برای واردات و یا صادرات کالا به چین که بتواند به صورت حرفه‌ای شما را یاری کند، امری ضروری و بسیار سخت است. شرکت‌های بازرگانی می‌توانند شما را در مسیر موفقیت یاری کنند و هر گونه پستی بلندی‌های واردات و یا صادرات کالا را از قبل به شما آموزش دهند تا بتوانید با آشنایی کامل پا به این عرصه بگذارید. در ادامه قصد داریم مزایا و ویژگی‌های یک شرکت بازرگانی در چین را بررسی کنیم.

شرکت بازرگانی در چین

آشنایی با خدمات شرکت بازرگانی در چین

امروزه شرکت‌های بازرگانی بسیار زیادی در بازار وجود دارند و به همین دلیل، برخی از آن‌ها برای این که بتوانند بهتر جلب مشتری کنند، برخی خدمات خاص را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، ممکن است شرکتی وجود داشته باشد که بر روی حجم بالای واردات، تخفیف‌هایی را ارائه کند و یا حتی بیمه را به صورت رایگان برای شما دریافت کند. در ادامه برخی از رایج‌ترین خدمات این شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم.

دریافت مجوزهای واردات برای واردکنندگان

با توجه به قانون ایران، هر نوع واردات و یا صادراتی، باید با داشتن مجوزهای لازم از وزارت مربوطه انجام شود. به عنوان مثال، برای وارد کردن تجهیزات صنعتی، حتما باید از وزارت صمت مجوزهای لازم را اخذ کنید. با استفاده از این مجوز، بازرگانان می‌توانند ارزهای دولتی دریافت کنند و یا از مالیات برای وارد کردن برخی کالاها معاف شوند.

پیشنهاد مطالعه :  صادرات به امارات | صفر تا صد تجارت با امارات و بررسی نکات مهم آن

کاهش هزینه‌های حمل و نقل توسط شرکت بازرگانی در چین

یکی دیگر از مزایای همکاری با شرکت بازرگانی، کاهش هزینه‌های حمل و نقل است. در مقایسه با شرکت‌های حمل و نقل که به صورت اختصاصی نسبت به ارسال بار اقدام می‌کنند، با استفاده از خدمات شرکت‌های بازرگانی، می‌توانید بار خود را در کنار بارهای دیگر این شرکت‌ها وارد ایران کنید.

خدمات شرکت بازرگانی

با استفاده از این روش، هزینه‌های شما به شدت کاهش پیدا می‌کند و همچنین امنیت بیشتری برای بار شما به وجود خواهد آمد. معمولا شرکت‌های بازرگانی برای راحتی و نظم در حمل و نقل کالا، با شرکت‌های ارسال بار از چین قراردادهای مختلفی را عقد می‌کنند. علاوه بر این‌ها، برخی از شرکت‌های بازرگانی در چین در کنار تمامی خدماتی که ارائه می‌کنند، دارای ناوگان حمل بار خصوصی نیز هستند که خود باعث کاهش هزینه‌ها و امنیت بیشتر خواهد شد.

کاهش تعرفه‌های گمرکی توسط شرکت بازرگانی در چین

تعرفه‌های بالای گمرکی یکی دیگر از اصلی‌ترین مشکلات واردات کالا در ایران است. به عنوان  مثال، در زمینه واردات موبایل‌های هوشمند، حدود 12 درصد برای مبالغ خاص باید تعرفه پرداخت شود. با استفاده از یک شرکت بازرگانی، می‌توانید تعرفه‌های گمرکی خود را به شدن کاهش دهید و انجام این مراحل اداری را به شرکت بازرگانی بسپارید. همچنین این شرکت با دانش فنی کافی در زمینه مسائل گمرکی، می‌تواند نکاتی را رعایت کند که حتی تعرفه گمرک نیازی به پرداخت نداشته باشد و یا حداقل میزان در نظر گرفته شود.

ویژگی‌هایی که یک شرکت بازرگانی در چین باید داشته باشد

موارد مختلفی می‌تواند در زمینه انتخاب یک شرکت بازرگانی برای واردات و صادرات کالا به چین تاثیرگذار باشد اما برای انتخاب بهترین شرکت بازرگانی، باید ویژگی‌های مهمی که هر کدام از آن‌ها باید داشته باشند را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید شرکت معتبر و مناسب را انتخاب کنید. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • شرکت‌های بازرگانی باید دارای مشاوران حضوری در تمامی مراحل خرید تا ترخیص کالا باشند
  • ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نوع کالا و معرفی فروشنده‌های مورد تایید
  • داشتن ناوگان حمل و نقل مناسب
  • ارائه محصولات به صورت درب کارخانه تا محل تحویل
  • داشتن سابقه مفید در زمینه تجارت بین المللی
پیشنهاد مطالعه :  بهترین مراکز خرید چین | آشنایی با مشهورترین بازارهای خرده فروشی و عمده فروشی چین

ویژگی‌هایی که یک شرکت بازرگانی در چین باید داشته باشد

مزایای همکاری با شرکت بازرگانی در چین

همکاری با یک مجموعه بازرگانی، می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای تجار، حتی افرادی که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده‌اند داشته باشد. در ادامه قصد داریم برخی از مزایای همکاری با شرکت بازرگانی در چین را بررسی کنیم.

  • تجارت بین المللی دارای علاوه بر داشتن سودهای کلان، دارای ریسک‌های خطرناکی نیز می‌باشد به همین دلیل، در صورتی که با اطلاعات کافی انجام نشود، ممکن است خسارات زیادی را برای تجار به همراه داشته باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای آگاهی بیشتر و محدود کردن مسئولیت‌های شخصی شما در این زمینه، استفاده از خدمات یک شرکت بازرگانی است.
  • با استفاده از خدمات این مجموعه‌ها، دیگر نیازی ندارید تا زمان زیادی برای کاغذ بازی‌های اداری و هزینه‌های بیشتر صرف کنید
  • شرکت‌های بازرگانی می‌توانند شما را در زمینه تنظیم و تکمیل اظهارنامه گمرکی و ترخیص سریع و به موقع کالاها کمک کنند
  • با استفاده از خدمات این مجموعه‌ها، بازرگانان می‌توانند با خیالی آسوده و بدون ریسک به صادرات و یا واردات بپردازند
  • این مجموعه‌ها می‌توانند به عنوان یک نهاد قانونی جداگانه، مسئولیت تجارت شما را برعهده بگیرند و تمامی تدارکات لازم برای ترخیص کالا را انجام دهند
  • تمامی شرکت‌های بازرگانی دارای کارشناسانی هستند که طبق آخرین قوانین تجارت بین المللی آموزش داده شده‌اند و می‌توانند با استفاده از دانش خود، پیچ و خم‌های تجارت بین المللی و مقررات گمرکی را پشت سر بگذارند

مزایای همکاری با یک ویژگی‌هایی که یک شرکت بازرگانی در چین باید داشته باشد در بازرگانی الین

بازرگانی الین، بهترین شرکت بازرگانی در چین

در این مطلب از وب‌سایت بازرگانی الین، مزایا و ویژگی‌های یک شرکت بازرگانی در چین را بررسی کردیم. بازرگانی الین با سال‌ها تجربه موفق در زمینه تجارت بین المللی، بستری را برای تمامی تجار فراهم کرده تا بتوانند کالاهای خود را به راحتی به چین و یا هر کشور دیگری صادر کنند و یا محصولات مورد نظر خود را از این کشورها وارد کنند. تمامی کارشناسان مجموعه با استفاده از آخرین متدهای تجارت جهانی آموزش دیده‌اند و آماده هستند تا شما را در این زمینه کمک کنند تا بتوانید تجارتی موفق و پرسود داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه :  سرمایه لازم برای شروع واردات | با این مقدار سرمایه به یک وارد کننده تبدیل شوید
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا