بازرگانی الین

بهترین کالا برای واردات از چین

بهترین کالا برای واردات از چین

گمرک هر ساله آمارهایی در خصوص میزان صادرات و واردات از کشورهای مختلف خارجی را ارائه می­‌دهد. لیست اقلامی که از چین در چند سال اخیر وارد شده اند بسیار طیف وسیع و متنوعی دارد و بعضا پرمصرف هستند. مانند مواد غذایی از جمله بادام زمینی، دارچین و زنجبیل، لوبیا چیتی، سبوس و آخال گندم، مرکبات، ذرت شیرین، ژله، مربا، خوراک حیوانات آبزی، تخم سبزیجات، خودرو از نوع سواری و کامیون، لاستیک ماشین، لوازم التحریر مانند مداد، مغزی مداد، مداد شمعی، مداد پاک­‌کن، قرقره، نخ، کیف و لباس، دستکش، ظروف آشپزخانه، حشره­ کش.

کالاهای وارداتی عجیب و نامتعارف

در لیست کالاهای وارداتی از چین، اقلامی به چشم می­‌خورد که به نظر نمی‌رسند نیاز مبرمی به وجود آن­ها در ایران بوده باشد و از طرفی سودآور باشند ولی توسط تجار به کشور وارد شده‌اند و به سودآوری رسیده‌اند. مانند اشیاء تزئینی مثل مجسمه یا اجسام چوبی، صنایع دستی مختلف مانند معرق، خراطی، منبت، مشبک و…، جعبه جواهرات، جعبه قاشق و چنگال، چوب کبریت، خون انسان و حیوان، ساپورت و جوراب شلواری، موم عسل، شن و ماسه، خاک رس.

بهترین کالا برای واردات از چین

کالاهای وارداتی پرسود

در لیست کالاهای وارداتی از چین، اقلامی به چشم می­‌خورد که پر سود به نظر می‌رسد ماتتد ماشین آلات صنعتی، لوازم التحریر، لوازم یدکی خودرو، انواع خودروی سنگین و خودروهای سواری، اسباب بازی، انواع پوشاک، مواد غذایی بسته بندی، محصولات عمده کشاورزی شامل ذرت، برنج، گندم و جو، محصولات حوزه ساخت و ساز نظیر سنگهای ساختمانی، انواع آهن آلات، فولاد آلیاژی، خاک رس، مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها نظیر حبوبات، میگو، مرکبات، ادویه، گیاهان دارویی، همچنین برخی از لوازم فانتزی مانند لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم دکوری، انواع باکس های تزئینی و غیره.

باید توجه داشت که بهترین کالا برای واردات از چین ، کالاهای پرمصرف، کالاهای عجیب و کالاهای ارزانی هستند که سود کلانی را نصیب واردکنندگان آن کالاها می‌کند و بازار هدف آن به روشنی نمایان است و از نظر تجار دور نمانده است.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا