بازرگانی الین

بررسی خرید عمده از چین در بازرگانی الین

خرید عمده از چین | بررسی نکات مهمی که در این زمان باید در نظر داشته باشید

چین، گزینه‌ای مناسب برای خرید عمده

این روزها بازار معاملات بین المللی با چین بسیار داغ شده است و بسیاری از بازرگانان موفق، این کشور را به عنوان بهترین کشور برای خرید انواع کالاها می‌دانند. چین سرشار از مراکز عمده فروشی است و در این کشور شما می‌توانید به راحتی انواع کالاها را به صورت عمده خریداری کنید. اما برای این که تجارت موفقی داشته باشید، باید با روش‌های خرید عمده از چین و همچنین نکات مهم آن آشنا باشید تا بتوانید درآمد خود را به خوبی افزایش دهید.

بررسی خرید عمده از چین در بازرگانی الین

تجارت با چین راهکارها و ترفندهایی که دارد که در صورت رعایت آن‌ها، به راحتی می‌توانید از رقبای تجاری خود پیشی بگیرید. یکی از همین راهکارها، انتخاب درست روش و مرکز فروش عمده کالاها است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی تجارت شما داشته باشد.

نکات مهم برای خرید عمده از چین

اگر شما یک واردکننده تازه کار هستید و کمتر از یک سال در این زمینه تجربه دارید، باید بدانید که صرفه خرید حجم بالای کالا نمی‌تواند گزینه مناسبی برای کنار زدن رقبا باشد. در واقع میزان سرمایه تعیین کننده موفقیت یک تاجر در امر واردات کالا نیست، بلکه این استراتژی‌های به کار برده شده است که می‌تواند یک تاجر با موفق کند. یکی از همین استراتژی‌ها، انتخاب یک روش و همچنین تامین کننده مناسب در چین است. البته این کار برای تجربه‌های ابتدایی خیلی آسان هم نیست و شما باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید به موفقیت در این زمینه برسید. در ادامه این نکات را بررسی می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه :  واردات لوازم پلاستیکی | بررسی شرایط واردات این لوازم از کشور چین

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد خرید عمده از چین مذاکره با شرکت‌های تامین کننده در این کشور است.  دقت داشته باشید که در خرید عمده، حتی کمترین قیمت‌ها نیز می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی تجارت شما داشته باشد. پس حتما قبل عقد قرارداد با شرکت مقابل چانه بزنید و تا جایی که ممکن است قیمت‌ها را کمتر کنید.

آشنایی با شرایط خرید عمده از کشور چین در بازرگانی الین

قبل از انتخاب یک شرکت به عنوان تامین کننده، حتما در مورد اعتبار آن شرکت تحقیق کنید. دقت داشته باشید که شرکت‌های تولید در چین مانند قارچ زیاد می‎شوند و به همین دلیل، تمامی آن‌ها از اعتبار لازم برخوردار نیستند. در زمان خرید عمده از چین باید به خوبی در مورد شرکت‌ مورد نظر خود را بررسی کنید تا در دام آن‌ها نیفتید. همچنین پیش از خرید عمده از شرکت‌های چینی، حتما با یک شرکت معتبر در زمینه واردات از چین مشاوره کنید تا با هزینه‌های تمام شده کالاهای وارد شده خود آشنا شوید. همچنین بهتر است با یک شرکت حمل و نقل نیز مکاتبات لازم را انجام دهید تا کانتینر مورد نیاز شما را از پیش آماده کند.

روش‌های خرید عمده از چین

امروزه چین به یکی از بزرگ‌ترین عمده فروشان جهانی تبدیل شده است و سالانه بازرگانان بسیار زیادی کالاهای مورد نظر خود را از این کشور خریداری می‌کنند. به همین دلیل، روش‌های مختلفی برای فروش کالاها به صورت عمده در این کشور در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به راحتی انواع کالاهای مورد نیاز را خریداری کرد.

خرید عمده از چین به صورت آنلاین

یکی از این روش‌ها، خرید به صورت آنلاین است. امروزه در چین سایت‌های بسیار زیادی وجود دارد که کالاهای این کشور را به صورت عمده و در سایت‌های آنلاین به فروش می‌رسانند. از جمله مهم‌ترین این سایت‌ها نیز می‌توان به مواردی همچون علی بابا، دی اچ گیت، بنگ گود، دیل اکستریم و … اشاره کرد. این سایت‌ها در زمینه خرید عمده کالا از چین، از اعتبار بسیار خوبی برخوردار هستند.

پیشنهاد مطالعه :  بهترین کالا برای واردات از چین

نکات مهم برای خرید عمده از چین به صورت آنلاین

در این پلتفرم‌ها شما می‌توانید مشخصات دقیق و قیمت کالاهای مورد نظر خود را مشاهده کنید. البته در این زمینه باید این نکته را در نظر داشته باشید که این سایت‌ها نقش واسط را دارند و مسلما قیمتی‌هایی که ارائه می‌کنند، بیشتر از قیمت خود شرکت تولید کننده است. همچنین در سالیان اخیر، متاسفانه به دلیل تحریم‌های اعمال شده به ایران، ارسال کالاهای خریداری شده از این سایت‌ها نیز با دردسرهایی مواجه است. به طوری که کالاهای شما به کشور دیگری می‌روند و شما برای حمل آن‌ها به داخل ایران، باید روند طولانی‌تری را پشت سر بگذارید.

خرید به صورت مستقیم از تولید کننده به صورت حضوری

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید عمده از چین ارتباط مستقیم با تولید کننده و یا تامین کننده است. برای این روش، ابتدا باید با تولید کننده مورد نظر خود تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتر فروش آن‌ها در چین مراجعه کنید. البته تنها با تماس تلفنی نمی‌توان انتظار داشت که قیمت‌ها و یا آفرهای عمده فروشی را به شما بدهند زیرا در این نوع از معاملات دو طرف باید از یکدیگر اطمینان پیدا کنند.

اما به طور کلی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که تولید کنندگان چینی تمایل زیادی به بر قراری معاملات با بازرگانان ایرانی دارند و این امر می‌تواند در روابط اقتصادی بسیار مفید باشد. در زمان برقراری ارتباط، ابتدا باید موضوع و استراتژی خود را برای خرید عمده کالا مشخص کنید، سپس با تعدادی از فروشندگان و یا تامین کنندگان مناسب در چین تماس بگیرید و بررسی کنید که کدام یکی از آن‌ها، شرایط بهتری را برای فروش کالاهای خود ارائه می‌دهند. این امر می‌تواند در خریدهای آینده شما نیز تاثیرگذار باشد.

روش‌های مختلف خرید کالا به صورت عمده از چین در بازرگانی الین

اگر می‌خواهید به صورت حضوری برای خرید عمده از چین اقدام کنید، بهتر است قبل از سفر با بهترین مراکز عمده فروشی این کشور آشنا باشید تا دچار مشکلی نشوید. برای این منظور می‌توانید با یک مجموعه بازرگانی معتبر مشورت کنید تا آن‌ها بهترین مراکز عمده فروشی در این کشور را به شما معرفی کنند. یکی از بهترین مراکز برای خرید عمده انواع کالاها، بازار بزرگ فوتین است. در این بازار شما می‌توانید با اکثر تولید کنندگان و تامین کنندگان کالا به صورت مستقیم مذاکره کنید و کالاهای مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه :  واردات گوشی از چین | چگونگی، قوانین و مزایای واردات تلفن همراه

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت بازرگانی الین، با بررسی نکات و روش‌های خرید عمده از چین همراه شما بودیم. امروزه چین به یکی از بزگ‌ترین تامین کنندگان کالا در جهان تبدیل شده است و به دلیل تنوع و قیمت‌های پایین، به عنوان یک کشور محبوب برای بازرگانان سراسر جهان شناخته می‎شود.

خرید عمده از این کشور حساسیت‌های خاص خودش را دارد که برای ورود به عرصه واردات کالا، باید با تمامی جوانب مختلف آن آشنا باشید. مجموعه بازرگانی الین با سال‌ها تجربه موفق در زمینه واردات و صادرات کالا، بستری را برای تمامی بازرگانان نو پا و حرفه‌ای فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند با بهترین تامین کنندگان چینی دسترسی داشته باشند و کالاهای مورد نظر خود را با کمترین قیمت ممکن از آن‌ها خریداری کنند. اگر شما هم می‌خواهید در زمینه واردات کالا موفق باشید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آن‌ها در این زمینه بهره‌مند شوند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا