بازرگانی الین

مزایای استفاده از خدمات شرکت بازرگانی الین

تجارت بین الملل

شرکت ‌های بازرگانی در هدایت فرآیند پیچیده‌ی واردات و صادرات کالا، به تجار کمک می‌کنند تا با خیالی آسوده و راحت به تجارت بپردازند. این شرکت‌ها، به عنوان یک نهاد قانونی مستقل، مسئولیت تجارت بازرگانان و تجار را بر عهده می‌گیرند و در وارد کردن تخصصی کالاها و ارائه‌ی تدارکات مربوط به صادرات، دارای توانمندی‌های بسیاری هستند.

تجارت بین الملل

مبادله‌ی آزاد، عادلانه و متقابل کالا و خدمات بین دو کشور تحت عنوان تجارت بین الملل یاد می‌شود. این امر شامل صادرات و واردات کالاهایی است که هدف آن تأمین نیاز خاص و تأمین خواسته‌های موجود یا عملکرد متناسب با سبد اقتصادی یک کشور است.

نیاز به انجام تجارت جهانی در درجه اول از توزیع ناهموار منابع طبیعی ناشی می‌شود. این امر منجر به تقسیم کار، توسعه دانش فنی و کاهش هزینه‌های مقایسه‌ای می‌شود، بنابراین برخی از کشورها برای تولید کالاها یا خدمات خاص، از شرایط مناسب‌تری برخوردار می‌شوند. جریان روان تجارت بین الملل تضمین می‌کند که اقتصاد جهانی علی رغم اختلافات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همچنان به رشد خود ادامه دهد.

از آنجا که بعضی از کشورها دارای دارایی و منابع طبیعی مختلفی مثل زمین، نیروی کار، سرمایه و فناوری هستند، و برخی دیگر از کشورها قادر به تولید کالاهایی با کیفیت و کارآیی بیشتری هستند و آن کالاها را ارزان‌تر از سایر کشورها تولید می‌کنند، بنابراین اگر یک کشور نتواند کالایی مؤثر تولید کند، می‌تواند کالاهای مورد نظر را از طریق تجارت با دیگر کشورها، به دست آورد. این امر به عنوان یک تخصص در تجارت بین المللی شناخته می‌شود.

چگونگی تجارت بین المللی

تجارت بین الملل باعث ایجاد اقتصاد جهانی می‌شود که در آن عرضه، تقاضا و قیمت‌ها، تحت تأثیر وقایع جهانی قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، تغییر سیاسی در آسیا منجر به افزایش هزینه‌ی نیروی کار می‌شود و به این ترتیب هزینه‌های تولید برای یک شرکت آمریکایی مستقر در مالزی افزایش می‌یابد و در نتیجه منجر به افزایش قیمت شارژ در بازارهای محلی می‌شود. از طرف دیگر، کاهش در هزینه‌ی کار باعث کاهش قیمت یک کالا می‌شود. تجارت جهانی به کشورهای ثروتمند این امکان را می‌دهد تا از منابع خود، اعم از نیروی کار، فناوری و سرمایه، استفاده‌ی مؤثرتری داشته باشند.

گسترش تجارت بین الملل

گسترش تجارت بین الملل

در چند دهه‌ی اخیر، سناریوی تجارت بین الملل دامنه‌ی خود را گسترش داده و به رقمی معادل 20 میلیارد دلار در سال رسیده است به همین دلیل، برای هر کسی که مایل به فعالیت در زمینه‌ی تجارت بین المللی باشد، کسب اطلاعات دقیقی از انواع اساسی تجارت جهانی و همچنین قوانین کسب اطلاعات مربوط به تجارت بسیار مهم می‌شود.

شرکت های بازرگانی

درست است که تجارت بین الملل دارای سود کلان است ولی دارای ریسک هم است و اگر با اطلاعات کافی صورت نگیرد، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای تجار به بار آورد. برای رفع این مشکل یک راه اساسی وجود دارد و آن بالا بردن آگاهی بیشتر در زمینه‌ی تجارت بین الملل و قوانین مربوط به آن و همچنین محدود کردن مسئولیت شخصی تجار در این رابطه است، که این مسئله با کمک گرفتن از خدمات شرکت بازرگانی مرتفع می‌شود.

تمامی کشورهای فعال در عرصه‌ی تجارت بین الملل دارای یک شبکه‌ی بین‌المللی از نمایندگی‌های بازرگانی هستند که خدمات حمل و نقل و دیگرخدمات کارگزاری صادرات و واردات را ارائه می‌دهند و تجار می‌توانند بر روی راه‌‌حل‌های قابل‌اعتماد و مبتکرانه‌ی کارشناسان این شرکت‌های بازرگانی، برای رسیدن کالاهای خود به مبدا و یا خروج کالاها به مقصد در سراسر دنیا، حساب کنند.

خدمات شرکت ‌های بازرگانی

شرکت‌های بازرگانی، به عنوان یک نهاد قانونی مستقل، مسئولیت تجارت بازرگانان و تجار را بر عهده می‌گیرند و در وارد کردن تخصصی کالاها و نیز ارائه‌ی تدارکات مربوط به صادرات دارای توانمندی‌های بسیاری هستند.

شرکت‌های بازرگانی، مزایای قانونی و مالیاتی مهمی را ارائه می‌دهند که در روند تجارت بین الملل مؤثر خواهد افتاد. همچنین این شرکت‌ها قادر خواهند بود در تنظیم و تکمیل اظهارنامه‌ی گمرکی و ترخیص سریع و به موقع کالا به تجار و بازرگانان یاری رسانند.

از دیگر مزایای شرکت‌های بازرگانی، این است که به تجار و بازرگانان اجازه می‌دهند تا با خیال آسوده و بدون ریسک به صادرات و واردات کالا بپردازند و کمترین نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

کارشناسان شرکت‌های بازرگانی، با دانش و توصیه‌‌های مهم تجاری به بازرگانان، آنها را با پیچ‌ و خم‌های مقررات گمرکی آشنا می‌سارند و به راحتی تجار را از این قوانین دست و پا گیر رها می‌سازند و تجار را با موفقیت به اهداف تجاری خود می‌رسانند و همچنین برای انتقال کالای خود، به صرفه‌ترین و راحت‌ترین گزینه را از میان گزینه‌های حمل و نقل، انتخاب می‌نمایید.

با کمک این شرکت‌ها، از کاغذبازی و صرف هزینه‌های ناخواسته کاسته خواهد شد و در نتیجه در هزینه‌های عملیاتی مربوط به گمرکات نیز صرفه‌جویی خواهد شد. در نهایت متخصصان آموزش ‌دیده‌ی شرکت‌های بازرگانی، تمام نیازهای حمل و نقل را پشتیبانی خواهند کرد و همچنین با تسلط کامل و آشنایی با کلیه‌ی تشریفات گمرکی، مقررات حمل و نقل، تشریفات اداری و الزامات همواره در حال تغییر گمرکی، تجار را یاری می‌رسانند.

خدمات شرکت بازرگانی الین

خدمات شرکت بازرگانی الین

شرکت بازرگانی الین در هدایت فرآیند پیچیده‌ی واردات و صادرات کالا، به تجار کمک می‌کند تا با خیالی آسوده و راحت به تجارت بپردازند. این شرکت کالاها را سالم به مقصد می‌رساند و در کاهش کاغذ بازی‌های اداری و هزینه‌های گمرکی بسیار مؤثر است و همچنین از هرگونه تاخیر در هنگام انتقال و ترخیص کالا به تجار کمک می‌کند. نمایندگان شرکت بازرگانی الین، مشکلات ناشی از مراحل اداری، اخذ مجوزها و مقررات دست و پا گیر را رفع می‌کنند.

نمایندگان شرکت بازرگانی الین همواره در آخرین سمینارها و وبینارهای مرتبط با تجارت بین الملل شرکت کرده و اطلاعات دقیقی درباره‌ی تغییرات نهایی این صنعت، کسب می‌کنند. متخصصان خدمات صادراتی این شرکت در دفاتر خود، حاملان کالاهای صادراتی را هدایت می‌کنند و بهترین، سریعترین و کم هزینه‌ترین راه را برای انتقال کالاها از طریق کشتی، کامیون و یا هواپیما انتخاب می‌کنند.

باید به این نکته توجه داشت که کارشناسان شرکت بازرگانی الین، محموله‌های حاوی کالاهای دارای مجوز را ارسال می‌کنند و از ارسال کالاهای خطرناک و غیرمجاز و یا کالاهای تحریم شده خودداری می‌کنند، چرا که اگر کالایی در یک کشوری تحریم شده باشد و یا غیرمجاز و خطرناک باشد و دولت متوجه ورود آن کالا بشود، مجازات‌هایی را  برای واردکننده در نظر خواهد گرفت.

متخصصان ارسال کالا به تمام این موارد آگاهی کامل دارند و می‌دانند که کدام کالا با چه دما یا رطوبتی سازگار است و چه ویژگی‌هایی دارد، بنابراین متخصصان ارسال کالا با توجه به ویژگی‌ها و تاریخ مصرف کالا و مابقی خصایص، تمام شرایط لازم برای محافظت و سلامتی کالا را تا رسیدن به مقصد فراهم می‌آور ند.

این متخصصان، هماهنگی‌های لازم برای حمل و نقل محصول از انبار تا مقصد نهایی را انجام می‌دهند و در حین مسیر از کانتینرها و محموله‌های کوچک و بزرگ پشتیبانی می‌کنند. تمامی ترتیبات لازم برای حمل و نقل کالا، توسط متخصصان تایید شده از جانب این شرکت صورت می‌پدیرد که همگی از تمام قوانین و مقررات این صنعت به خوبی آگاهی دارند.

شرکت بازرگانی الین، با استفاده از انبارهای خود در کشور چین به تجار در نگهداری کالاهای صادراتی کمک خواهد کرد. انبارهای این شرکت به سیستم دوربین‌های مداربسته مجهز است و به این ترتیت فضاهای داخلی و خارجی انبار را در تمامی ساعات شبانه روز تحت کنترل خود دارد و بنابراین حفاظت فیزیکی و امنیتی کالاها را در تمامی ساعات شبانه روز ضمانت خواهد کرد.

دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی حمل و نقل بین المللی بار با چین و کسب مجوزهای لازم جهت حمل بین المللی، شرکت بازرگانی الین را به عنوان یکی از معتبرترین و ایمن‌ترین مجموعه‎های ارائه‌دهنده‌ی خدمات در زمینه‌ی صادرات و واردات با چین تبدیل نموده است. این مجموعه تمامی خدمات مربوط به صادرات و واردات، ترخیص کالا، حمل هوایی و حمل دریایی و دیگر خدمات مربوط به واردات و صادرات کالا، از جمله انبارداری در مبدا، تنظیم اسناد، جابجایی، بارگیری و تحویل بار، خدمات کارگو و حمل هوایی اکسپرس را انجام می‌دهد.

خدمات شرکت بازرگانی

 

شرکت بازرگانی الین، ارائه دهنده‌ی خدمات ترخیص کالا، واردات کالا از چین، حمل بار هوایی و حمل دریایی کالا می‌باشد و همچنین دارای انبار و محل نگهداری و توزیع کالا با تجهیزات کامل، در کشور چین است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا