بازرگانی الین

واردات الکتروموتور از چین – نحوه واردات و انواع موتورهای الکتریکی چینی

واردات الکتروموتور از چین با استفاده از خدمات بازرگانی الین

واردات الکتروموتور از چین با کیفیت‌ها و کاربردهای متنوع

صنعت الکتروموتور چین در طول 60 سال گذشته در حال توسعه بوده است. در دهه‌های گذشته با شکوفایی اقتصاد چین، تولیدکنندگان الکتروموتور در این کشور به عرضه محصولات خود در بازارهای بین‌المللی پرداخته‌اند. بیشتر این تولیدکنندگان الکتروهای موتور با قدرت پایین و اندازه کوچک تولید می‌کنند. این شرکت‌ها بیشتر در استان‌های چجیانگ (Zhejiang: 浙江)، فوجیان (Fujian: 福建)، و گوانگ‌دونگ (Guangdong: 广东省) قرار گرفته‌اند. اگر چه اکثریت تولیدکنندگان الکتروموتور چینی موتورهای کوچک تولید می‌کنند، واردات الکتروموتور از چین محدود به آنها نبوده و انواع موتورهای قدرت بالا با اندازه بزرگ و عملکرد قدرتمند نیز از این کشور وارد می‌شود.

واردات الکتروموتور از چین با استفاده از خدمات بازرگانی الین

در ادامه این مطلب از وبسایت بازرگانی الین، فرایند واردات الکتروموتور از این کشور بررسی شده و انواع گزینه‌های موجود معرفی می‌شود.

واردات الکتروموتور از چین به چه صورت قابل انجام است؟

فرایند واردات الکتروموتور نیز مانند کالاهای دیگر با سورسینگ یا منبع یابی انجام می‌شود. در این مرحله وارد کننده مشخصات محصول مورد نیاز را در بازارهای مختلف جستجو می‌کند تا به محصول مناسب برسد. قیمت مناسب الکتروموتورهای چینی و کیفیت مناسب از جمله مواردی است که بازرگانان در مرحله منبع یابی به آنها توجه دارند. برای مطالعه منبع یابی در چین می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

بعد از منبع یابی مذاکره برای واردات الکتروموتور از چین انجام می‌شود. در این مرحله وارد کننده و تامین کننده یا تولید کننده محصول بر سر تمام موارد معامله، از جنس و جزئیات محصولات گرفته تا کاربرد و نحوه استفاده از آنها، از قیمت هر محصول گرفته تا نحوه پرداخت و باربری به توافق می‌رسند. این توافق لازم است به صورتی مستند و با قابلیت پیگیری حقوقی ایجاد شود.

بررسی نکات مهم برای واردات از چین

مرحله بعدی واردات نیز شامل باربری و ارسال محصولات خریداری شده به مقصد تعیین شده می‌شود. این فرایند نیز بر پایه توافق بین وارد کننده و تامین کننده انجام می‌شود و هزینه‌های آن طبق توافق از سوی طرف مسئول پرداخت می‌شود. در نهایت با واردات کالا به مرزهای کشور، مراحل گمرکی و ترخیص کالا انجام می‌شود.

انواع الکتروموتور وارداتی از چین

همان طور که در ابتدا مطرح شد، انواع مختلفی از الکتروموتور از کشور چین وارد می‌شود. از موتور فن‌های تهویه کوچک در سرویس‌های بهداشتی گرفته تا انواع موتورهای وسایل خانگی و الکتروموتورهای صنعتی با کیفیت‌های مختلف در بین این محصولات وارد می‌شود. در ادامه بعضی از اصلی‌ترین موارد واردات الکتروموتور از چین ارائه می‌شود.

واردات الکتروموتور از چین: موتورهای AC

الکتروموتورهای AC اصلی‌ترین نوع الکتروموتور وارداتی از چین را تشکیل می‌دهند. این الکتروموتورها بیشتر در استان‌های چجیانگ و گوانگ‌دونگ تولید می‌شوند. تامین کنندگان حرفه‌ای الکتروموتور در این استان‌ها معمولا انواع مختلفی از الکتروموتورهای AC تولید کرده و ارائه می‌دهند. این شرکت‌های تولیدی با استفاده از تجهیزات تولید مدرن، سیستم‌های تولید پیشرفته، واحدهای تحقیق و توسعه، و تیم‌های مجرب خود نه فقط می‌توانند الکتروموتورهای با کیفیت بالا تولید کنند، بلکه می‌توانند با توجه به قابلیت مورد انتظار قطعات را به بازرگانان عرضه کنند.

واردات الکتروموتور از چین: موتورهای DC

الکتروموتورهای DC نوع کوچکی از الکتروموتورها هستند که در وسایل خانگی کوچک و انواع اسباب‌بازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. واردات الکتروموتور از چین به ویژه در زمینه الکتروموتورهای 2 اینچی دنده‌ای، موتورهای مگنتی پایدار، و موتورهای گشتاور رونق دارد. تامین کنندگان این محصولات را به شکل‌های مختلف و با توجه به نیاز وارد کننده عرضه می‌کنند.

واردات انواع محصولات صنعتی از چین، با استفاده از خدمات بازرگانی الین

از آنجا که این موتورها به عنوان قطعات اولیه در بسیاری از شرکت‌های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند، با امکانات و شرایط مختلفی ارائه می‌شوند. بعضی از تولید کنندگان چینی در این موارد مجموعه گسترده‌ای از خدمات، از جمله تامین قطعات یدکی برای موتورهای معیوب، یا فروش به صورت قطعات جدا را به واردکنندگان ارائه می‌دهند.

واردات الکتروموتور از چین: موتور پسماندی

موتورهای پسماندی (Hysteresis Motors) از جمله الکتروموتورهای دیگری هستند که سهم قابل توجهی از واردات اکتروموتور از این کشور را تشکیل می‌دهند. بیشتر تولیدکنندگان این الکتروموتورها در استان چجیانگ قرار گرفته‌اند. شرکت‌های تولیدی داخلی می‌توانند با توجه به نیاز و ملزومات خود انواع مختلفی از موتورهای پسماندی را از تامین‌کنندگان چینی خریداری کنند. این موتورهای کلاچ دار به ویژه در مواردی که دور موتور پایدار نیاز است عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهند.

واردات الکتروموتور از چین: موتور رلوکتانسی

موتورهای رلوکتانسی از اصل رلوکتانسی مغناطیسی یا جذب طبیعی الکتروموتور به آهن بهره می‌برند. تولیدکنندگان این نوع از موتورها در چین بیشتر در استان‌های گوانگ‌دونگ و چجیانگ قرار گرفته‌اند. این موتورها از آنجا که در دسته محصولات حرفه‌ای قرار می‌گیرند معمولا در شرکت‌هایی تولید می‌شوند که واحد تحقیق و توسعه فعالی دارند.

مانند بقیه محصولات وارداتی از چین، کیفیت عنصر بسیار مهمی در قیمت‌گذاری آنها محسوب می‌شود. برای همین وارد کنندگان و تولید کنندگان داخلی که به دنبال قیمت مناسب الکتروموتورهای چینی و کیفیت مناسب هستند، می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را در چین منبع یابی کنند.

واردات الکتروموتور از چین: موتور یونیورسال

اگر می‌خواهید بهترین و حرفه‌ای ترین تولیدکنندگان الکتروموتور در چین را از نزدیک ملاقات کنید، لازم است سفری به استان‌ گوانگ‌دونگ یا چجیانگ داشته باشید. از این موتورها در بسیاری از وسایل خانگی و کاربردی مثل ماشین لباسشویی استفاده می‌شود. برای این که الکتروموتور یونیورسال را با کیفیتی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید می‌توانید سفارش خود را به این دسته از تولیدکنندگان چینی واگذار کنید.

آشنایی با بهترین برندهای تولید کننده الکتورموتور در چین | بازرگانی الین

سخن پایانی

کشور چین اصلی‌ترین تامین کننده مواد اولیه و قطعات صنعتی در سراسر جهان محسوب می‌شود. انواع الکتروموتور نیز از جمله محصولاتی است که با کیفیت‌های و قیمت‌های متنوع به خریداران بین‌المللی عرضه می‌شود. واردکنندگان الکتروموتور چه شرکت‌های تولیدی باشند که بخواهند از این محصول به عنوان یکی از قطعات اولیه در محصولات خود استفاده کنند، چه شرکت‌های بازرگانی باشند که قصد عرضه مستقیم آنها را داشته باشند، می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی از تامین کنندگان چینی دریافت کنند.

اگر چه تصور عمومی نسبت به کیفیت محصولات چینی چندان مثبت نیست، اما تولیدکنندگان قطعات تخصصی و صنعتی این کشور مدت‌ها است که تامین‌کننده اصلی این قطعات در جهان محسوب می‌شوند. نکته مهم در موفقیت فرایند واردات الکتروموتور از چین انجام صحیح مذاکرات بازرگانی و توافق بر سر جزئیات و کیفیت محصولات است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا