بازرگانی الین

بازار های معروف گوانجو | معرفی بهترین مراکز خرید و محصولات مشهور این شهر

بازار های معروف گوانجو

گوانجو، شهری با بازارهای خرید گوناگون

گوانجو سومین شهر بزرگ کشور چین و به عنوان یکی از بهترین شهرها برای خرید کردن به شمار می‌رود. این شهر دارای بازارهای بسیار زیادی است که می‌تواند خیل عظیمی از افراد را به خود جلب کند. در این بازارها می‌توان انواع محصولات را با بهترین قیمت‌های ممکن خریداری کرد. گوانجو با فاصله بسیار کمی از شهر هنگ کنگ قرار دارد اما قیمت محصولات در این شهر به طور معقولانه ارزان‌تر از بازارهای هنگ کنگ است. به همین دلیل، سالانه افراد بسیار زیادی این شهر را برای خرید محصولات خود انتخاب می‌کنند. در ادامه بهترین بازار های معروف گوانجو را بررسی می‌کنیم.

بازار های معروف گوانجو | بازرگانی الین

آشنایی با بازار های معروف گوانجو

همانطور که بیان شد، گوانجو دارای بازارهای متعددی است که هر کدام از آن‌ها محصولات گوناگونی را به فروش می‌رسانند. بازارهای این شهر به دو دسته لوکس و بازارهای خیابانی تقسیم‌بندی می‎شوند که انواع محصولات را با تخفیف و با قیمت پایین‌تری به مشتریان خود ارائه می‌کنند. البته نکته مهم این است که بیاد بدانید از کدام مرکز خرید خود را انجام دهید. در ادامه بازار های معروف گوانجو را بیان می‌کنیم.

تی مال، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید گوانجو

مرکز خرید تی مال، در منطقه تیان هه واقع شده است و حدود 10 سال از راه اندازی آن می‌گذارد. با این حال، این مرکز خرید به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری و یکی از بهترین بازار های معروف گوانجو شناخته می‎شود.

این مرکز دارای فروشگاه‌های متعدد و معتبر غربی، برندهای شناخته شده داخلی، مراکز تفریحی و رستوران‌های سنتی و مدرن می‌باشد و می‌تواند علاوه بر خرید کردن، مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت نیز باشد. این مرکز خرید در کنار هتل پنج ستاره شرایتون قرار دارد و از معروف‌ترین برندهای موجود در آن نیز می‌توان به برندهای زارا، لاگوست، ورساچه، اچ اند ام و … اشاره کرد که محصولات خود را با قیمت‌های بسیاری خوبی به فروش می‌گذارند. یکی از ویژگی‌های دیگر این مرکز خرید، نزدیکی آن به ایستگاه مترو و اتوبوس است که دسترسی به آن را بسیار آسان می‌کند.

چاینا پلازا، مرکز خریدی مدرن در منطقه یوکسیو

چاینا پلازا دومین مرکز خرید بزرگ گوانجو به شمار می‌رود. این مرکز خرید بزرگ در منطقه یوکسیو قرار دارد و دارای مساحتی در حدود 170000 متر مربع است. در طبقه همکف این فروشگاه برندهای معروف جهانی از جمله سی کی، تامی، مانگو، تم و … وجود دارد و به عنوان بهشت برند بازها به حساب می‎آید.

طبقه‌های اول تا چهارم این مرکز خرید نیز به انواع کالاها مانند پوشاک، لوازم ورزشی و وسایل برقی اختصاص داده شده است. همچنین لازم به ذکر است که چاینا پلازا به عنوان یکی از بازارهای معروف گوانجو در زمینه عرضه انواع لوازم دیجیتالی می‌باشد.

بررسی بهترین مراکز خرید شهر گونجو در بازرگانی الین

در طبقه پنجم این مرکز خرید نیز می‌توانید انواع لوازم خانگی را با تنوع بسیار زیادی خریداری کنید. البته چاینا پلازا در طبقه هفتم دارای سالن غذاخوری با انواع خوراکی‌های بین المللی می‌باشد. جالب است بدانید که طبقه B1 این فروشگاه نیز با خروجی مترو شهر گوانجو ادغام شده است و در شما آن نیز پارک معروف لی شی لینگ یوآن قرار دارد.

گرندویو مال، مجتمعی بزرگ در میدان تیان هه

گرندویو مال یکی دیگر از مراکز بزرگ و زیبای خرید در شهر گوانجو است که با یک هتل 48 طبقه ادغام شده است. این مرکز خرید 30 طبقه، وسعتی در حدود 420000 متر دارد و در میدان تجاری تیان هه واقع شده است. این مرکز، به عنوان یکی از بهترین بازارهای معروف گوانجو شناخته می‎شود و در آن شما می‌توانید انواع محصولات با برندهای معتبر اروپایی را خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که در گرندویو انواع رستوران‌ها، زمین اسکیت روی یخ، سالن سینمای سه بعدی، پارک تفریحی و … نیز تعبیه شده است که می‌تواند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کند.

بازار خیابانی بیجینگلو، بازاری سنتی در گوانجو

خیابان بیجینگلو، یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر گوانجو است که به دلیل بافت سنتی و معماری قدیمی که دارد، توانسته بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. در این خیابان چندین فروشگاه و مغازه‌های خرده فروشی وجود دارد که انواع کالاها نظیر پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و … را به فروش می‌رسانند. البته به علاوه این مغازه‌ها، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های بسیار زیادی نیز در این خیابان وجود دارد که انواع غذاهای چینی و غربی را به طبخ می‌کنند.

آشنایی با بازارهای خیابانی شهر گوانجو در بازرگانی الین

سوغاتی‌هایی که در بازار های معروف گوانجو می‌توانید خریداری کنید

گوانجو به عنوان یکی از شهرهای قدیمی و سنتی چین شناخته می‎شود و به همین دلیل سوغاتی‌های بسیار زیادی دارد که هم می‌توانید آن‌ها را برای عزیزانتان خریداری کنید و هم می‌توانید به صورت عمده آن‌ها را به ایران وارد کنید تا بتوانید با فروش‌ آن‌ها نیز درآمدی داشته باشید. از بهترین سوغاتی‌های این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قلاب وزی‌های گوانجویی
  • محصولات منبت کاری شده
  • ظروف چینی
  • مجسمه‌های یشمی
  • چای Wang laoji

بازارهای عمده فروشی در گوانجو

یکی از عواملی که سالانه تجار زیادی را به چین می‎کشاند، خرید عمده انواع محصولات است. در بازار های معروف گوانجو تجار می‌توانند انواع محصولات را به صورت عمده و با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند. از بهترین بازارهای عمده فروشی لباس گوانجو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بازار بایما، محبوب‌ترین بازار لباس گوانجو که روبه روی ایستگاه متروی این شهر قرار گرفته
  • تایناما، این بازار در نزدیکی بایما قرار دارد و اصلی‌ترین محصولات آن لباس‌های برندهای داخلی چین است
  • زیندادی (Xindadi)، رو به روی بازار بایما قرار دارد و به عنوان معروف‌ترین بازار برای خرید سویشرت و ژاکت‌های پشمی به حساب می‎آید
  • Zhaxi، نام خیابانی با تعداد زیاد بازار عمده فروشی در گوانجو
  • Homgmian Bubugao

آشنایی با بازار های معروف گوانجو در باازرگانی الین

تمامی این بازار های معروف گوانجو در نزدیکی ایستگاه راه آهن این شهر قرار دارند. همچنین لازم به ذکر است که در محدوده این بازارها هتل‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با اقامت در آن‌ها، از مزیت نزدیک بودن به بازار بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت بازرگانی الین، برخی از بهترین بازار های معروف گوانجو را معرفی کردیم. گوانجو یکی از بزرگ‌ترین شهرهای چین است و بازارها و مراکز خرید بسیار زیادی در آن قرار دارد که محصولات مختلف را با قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به شهرهای دیگر این کشور به فروش می‌رسانند. به همین دلیل، سالانه تجار بسیار زیادی، محصولات مختلفی را از این شهر به ایران وارد می‌کنند تا سودآوری خود را بیشتر کنند. اگر شما هم می‌خواهید بیشتر با بازارهای این شهر و یا با قوانین واردات از چین آشنا شوید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا