بازرگانی الین

واردات علف تراش | تامین نیاز کشور به ماشین‌آلات کشاورزی را با واردات تجهیزات باکیفیت

آشنایی با نکات مهم برای واردات علف تراش در بازرگانی الین

دستگاه علف تراش

سالیان سال است که از علف تراش‌های برقی و دیزلی جای علف تراش‌های دستی و مکانیکی را گرفته‌اند. علف تراش‌های مدرن از سرعت و دقت بیشتری برخوردار هستند و اپراتور می‌تواند زمین‌های زراعی را در مدت زمان کمتری علف زنی کند. اما برای این که نیاز کشور به این تجهیزات رفع شود، شرکت‌های واردکننده باید به کیفیت تجهیزاتی که وارد می‌کنند توجه خاصی داشته باشند، چرا که کار با این دستگاه – در صورتی که با مشکل روبه‌رو شود – ممکن است برای کاربر و اطرافیان خطرساز شود. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با واردات علف تراش از سایر کشورها مخصوصا چین آشنا کنیم، پس با ما در سایت بازرگانی الین همراه باشید.

آشنایی با نکات مهم برای واردات علف تراش در بازرگانی الین

اهمیت علف تراش‌ها در چیست؟

ممکن است اسم علف تراش‌ را کمتر از چمن زن یا دستگاه‌های دروگر شنیده باشید، اما مسئله اصلی همینجا است که علف تراش‌ها نسبت به چمن زن‌ها کاربردهای بیشتری دارند و کار کردن با آنها بسیار راحت‌تر است. از این‌رو واردات علف تراش سرعت بیشتری گرفته است و انواع آنها در بازار ایران موجود می‌باشند.

شرکت‌های وارد کننده این ادوات باغبانی باید به خوبی از نیازهای کشور با خبر بوده و طبق آن دست به واردات علف تراش بزنند، چرا که علف تراش‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند و هرکدام از آنها کاربرد خاص خودش را دارد. این دستگاه‌ها در بخش‌های مختلفی مثل فضای سبز چمنی، بلوارها و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع دستگاه‌های علف تراش

همانطور که گفتیم واردات علف تراش مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها قرار گرفته است که متاسفانه بسیاری از این شرکت‌ها، بدون توجه به نیاز کشور و موارد استفاده از این دستگاه‌ها در ایران، دست به واردات علف تراش هایی می‌زنند که نه کاربرد آنچنانی در ایران دارند و نه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

آشنایی با انواع دستگاه علف تراش در بازرگانی الین

این نوع دستگاه که جزو تجهیزات و ماشین‌آلات باغبانی قرار دارد در دو نوع دوشی و پشتی وجود دارند. همانطور که از نام نوع دوشی این نوع دستگاه‌ معلوم است، علف تراش بر روی دوش اپراتور سوار می‌شود و دارای یک دسته بلند و منعطف است. دستگاه اصلی به انتهای دسته وصل می‌شود و با حرکت دادن آن به روی علف‌ها و چمن‌ها، آنها را به شکل یک دست کوتاه می‌کند.

اما در مدل علف تراش پشتی، دستگاه مانند یک کوله‌پشتی بر روی پشت کاربر بسته می‌شود و بیشتر برای مناطق مسطح کاربرد دارند. همچنین میزان لرزش این نوع علف تراش نسبت به علف تراش دوشی کمتر است.

علف تراش‌هایی که برای زمین‌های بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای یک مخزن هستند و علف‌های کوتاه شده را به صورت اتوماتیک (مانند جاروبرقی) در مخزن خود می‌ریزند.

مهم‌ترین تولید کنندگان علف تراش چه کشورهایی هستند؟

اکثر تجهیزات باغبانی و کشاورزی با کیفیت از کشورهای شرق آسیا به خصوص چین وارد کشورمان می‌شوند. هرچند که بهترین‌ علف تراش‌ها توسط شرکت‌هایی در تایلند و کره جنوبی و حتی ژاپن طراحی می‌شوند، اما کارخانجات تولید کننده این نوع دستگاه‌ها – مثل سایر تجیزات – در چین قرار دارند.

بررسی مهم‌ترین نکات برای واردات علف تراش در بازرگانی الین

از این‌رو شرکت‌های وارد کننده علف تراش باید مراودات خوبی با شرکای خود در این کشور داشته باشند تا به وسیله آنها بتوانند باکیفیت‌ترین علف تراش‌ها را با نازل‌ترین قیمت وارد ایران کنند. ما در شرکت بازرگانی الین، بهترین شرکت‌های تولید کننده علف تراش را منبع‌یابی کرده‌ایم و با کمترین قیمت توانایی واردات علف تراش به صورت عمده را داریم.

الزامات واردات علف تراش

تهیه لوازم یدکی و مصرفی دستگاه‌های علف تراش یکی دیگر از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرند. واردات علف تراش بدون واردات لوازم و دانش تعمیرات آن بی‌معنی خواهد بود. هر دستگاه برقی – هر چند با کیفیت – یک روز خراب می‌شود و به تعویض لوازمات و یا تعمیر نیاز پیدا می‌کنند.

یکی از نیازهای مبرم علف تراش‌ها، تیغه‌های باکیفیت هستند که پس از مدتی کار کند می‌شوند و به یک تیغه جدید با همان کیفیت احتیاج پیدا می‌کنند. اکثر علف تراش‌ها تیغه‌های مخصوص به خودشان را دارند و نمی‌توان از تیغه‌های دیگر استفاده کرد، لذا شرکت‌های وارد کننده علف تراش باید به این موضوع توجه کنند که در کنار واردات اصل دستگاه، لوازم یدکی آن را هم وارد کنند.

اهمیت دستورالعمل‌ کار با دستگاه به زبان فارسی

یکی دیگر از الزاماتی که در واردات علف تراش باید به آن توجه بسیاری داشت، این است که شرایط کار و دستورالعمل چگونگی بهره‌وری از دستگاه به زبان فارسی در اختیار اپراتورهای ایرانی قرار بگیرد. دستگاه‌های علف تراش و چمن زن – در صورتی که اشتباها به کار گرفته شوند – می‌توانند مخاطرات فراوانی را برای کاربر و سایرین بوجود آورند.

نکات مهم برای واردات کالا از چین در بازرگانی الین

پس در کنار واردات دستگاه علف تراش باید به دانش استفاده از آن و ترجمه تمامیِ دفترچه‌های راهنما محصول توجه داشت. واردات کوچک‌ترین قطعه هم مستلزم رعایت نکاتی است، و هنگامی که صحبت از دستگاه‌ها و تجهیزات پرقدرتی مثل علف تراش می‌شود، رعایت نکات اهمیت دوچندانی پیدا می‌کنند.

شرکت بازرگانی الین، اگر می‌خواهید تجارت موفقی را تجربه کنید

در این مطلب از وبسایت شرکت بازرگانی الین، با بررسی نکات و شرایط واردات علف تراش در خدمت شما بودیم. امروزه با گسترش فضاهای سبز ساختمان‌ها و همچنین توجه به زیبایی شهرها، استفاده از علف تراش‌ها رونق بسیار عالی پیدا کرده است.

از این‌رو افرادی که شروع به واردات دستگاه علف تراش کرده‌اند، از سود بسیار بالایی برخوردار خواهند شد و این امر غیرقابل انکاراست. اگر قصد چنین سرمایه‌گذاری را دارید، شرکت بازرگانی الین با در اختیار داشتن نمایندگان بسیار باتجربه در ایران و چین، آماده همکاری و ارائه خدمات متنوع از جمله شناسایی بهترین کارخانه‌ها، بستن قرارداد با طرف چینی و ترانسفر کالا به طرق مختلف است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا