بازرگانی الین

واردات لوازم پت شاپ

واردات لوازم پت شاپ | واردات لوازم جانبی حیوانات خانگی از چین

واردات لوازم جانبی حیوانات خانگی و ورود به یک بازار بکر

هر روز از مرزها و گمرک‌های کشور کالاهای مختلفی جهت رفع نیازهای ملت عبور می‌کنند. یکی از دسته کالاها مخصوص افرادی است که با حیوانات خانگی سر و کار دارند. حیوانات برای آسایش و نگهداری اصولی نیاز به وسایل خاصی خواهند داشت که صاحبانشان باید به فکر تهیه آن‌ها باشند. متاسفانه بازار لوازم جانبی حیوانات خانگی در ایران  چندان قوی نیست و وارد کنندگان این دسته از کالاها عملکرد ضعیفی دارند. به همین دلیل شما با واردات لوازم پت شاپ می‌توانید به یک بازار بکر وارد شوید و سود مناسبی به دست بیاورید. در ادامه بیشتر شما را با مزایا و نکات مربوط به  واردات این کالاها آشنا خواهیم کرد.

واردات لوازم پت شاپ

واردات لوازم پت شاپ چه مزایایی دارد؟

بدیهی است که بازرگانان یا واردکنندگان بخواهند بدانند که واردات کالاهای مربوط به پت شاپ چه مزایایی برای آن‌ها دارد. به همین دلیل در بخش ابتدایی مطلب قصد داریم که به این سوال مهم پاسخ دهیم. اگر شما هم به واردات کالا از چین مربوط به پت شاپ علاقه‌مند شده‌اید، در این بخش همراه ما باشید.

سود آوری مناسب

اول از همه باید بدانید که واردات لوازم پت شاپ قطعا سودآوری مناسبی برای واردکنندگان خواهد داشت؛ زیرا بازار عرضه لوازم جانبی نسبتا خام است و تقاضا خرید این دسته از محصولات نیز بالا می‌باشد. به همین دلیل با واردات منظم کالاهای با کیفیت و عرضه مناسب می‌توان به سودآوری قابل توجهی رسید.

پیشنهاد مطالعه :  واردات کفکش از چین

بازار بکر و مناسب برندسازی

از آنجایی که بازار فروش لوازم جانبی حیوانات خانگی هنوز خام است، فضای مناسبی برای برندسازی وجود دارد. به عنوان مثال واردکنندگان با استفاده از محصولات یک برند خارجی نمایندگی‌های رسمی آن را در سراسر کشور تاسیس کنند. همچنین می‌توان با اخذ مجوزهای لازم فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش پت شاپ را با تامین جنس مستقیم راه اندازی کرد.

واردات لوازم پت شاپ

تامین نیازهای داخلی

متاسفانه افرادی که در ایران با حیوانات خانگی سر و کار دارند، برای دسترسی به محصولات مناسب مانند غذا یا لوازم جانبی به مشکل بر می‌خورند. همچنین شرایط کنونی واردات لوازم پت شاپ به خوبی پاسخگوی نیازهای این عزیزان نیست. به همین دلیل وارد کنندگان با استفاده از مشاوره شرکت‌های بازرگانی و عرضه مناسب می‌توانند این نیاز را در داخل کشور از بین ببرند.

تنوع کالایی بالا

شما به عنوان وارد کننده محصولات مربوط به حیوانات خانگی دست بازی جهت انتخاب اقلام و کالاها دارید. همچنین به دلیل وجود چنین شرایطی وارد کننده امکان انتخاب محصول با توجه به سرمایه خود را خواهد داشت. به طور کلی محصولات قابل انتخاب عبارتند از:

  • انواع غذا سگ و گربه
  • باکس حمل یا قفس
  • قلاده‌ یا البسه
  • انواع ظرف غذا
  • لوازم مخصوص شست و شو مانند برس و شامپو

موارد بالا تنها چند نمونه از محصولات مربوط به حیوانات خانگی رایج در ایران هستند. وارد کنندگان می‌توانند چنین محصولاتی را با درجه کیفی‌ مورد نظر از شرکت‌های تولید کننده خریداری کنند. در ادامه مطلب بیشتر با نکات مربوط به واردات لوازم جانبی حیوانات خواهیم پرداخت.

نکات مربوط به واردات لوازم پت شاپ

وارد کنندگان برای ورود به حوزه واردات لوازم جانبی حیوانات خانگی باید با نکات مهمی آشنا شوند. در واقع با آشنایی با همین نکات ساده می‌توان عملکرد خوبی داشت و به سوددهی مناسب رسید. در این بخش از مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با این نکات آشنا کنیم.

پیشنهاد مطالعه :  واردات بلبرینگ از چین

توافق دولت با واردات لوازم جانبی حیوانات خانگی

اول از همه باید بدانید که واردات لوازم پت شاپ در ایران هیچ گونه مانع قانونی ندارد. به همین دلیل وارد کنندگان می‌توانند انجام این کار را به راحتی و با تمامی مجوزهای لازم انجام دهند. همچنین جهت فروش به صورت عمده یا اخذ جواز عرضه نیز به بن بست نخواهید خورد.

پرداخت عوارض گمرکی و هزینه واردات

عوارض گمرکی لوازم پت شاپ دارای نرخ نامه مشخصی است که باید بعد از انتخاب محصول محاسبه شود. همچنین هزینه واردات چنین محصولاتی از چین به عوامل دیگری مانند حجم محموله و انتقال آن نیز وابسته خواهد بود.

واردات لوازم پت شاپ

خرید از تولید کنندگان معتبر چین

امروزه کشور چنین لوازم جانبی مخصوص حیوانات را با درجه کیفیت بالا و متناسب با کشورهای اروپایی تولید می‌کند. اما متاسفانه برخی از وارد کنندگان برای کاهش قیمت به سراغ محصولات با درجه کیفی پایین‌تر می‌روند. وارد کنندگان معتبر با استفاده از محصولات با کیفیت‌تر می‌توانند به برندسازی خود کمک کنند و سود بیشتری به دست بیاورند.

خدمات بازرگانی الین برای واردات لوازم نگهداری حیوانات خانگی

شرکت بازرگانی الین با ارائه خدمات تخصصی واردات لوازم پت شاپ قصد دارد تا وارد کنندگان را با امتیازاتی مثبت و ارزشمندی رو به رو کند. در این بخش از مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از خدمات شرکت بازرگانی الین آشنا کنیم.

مشاوره و حواله ارزی

بازرگانی الین آمادگی دارد تا مشاوره‌های لازم و تخصصی را برای واردات لوازم جانبی حیوانات خانگی به شما ارائه کند. همچنین اگر برای واردات و انتقال پول به مبدا مشکل دارید، شرکت کلیه کارهای مربوط به انتقال حواله یوان و دلار را نیز انجام می‌دهد.

حمل و نقل سریع

شرکت بازرگانی الین در تلاش است تا خدمات گسترده خود را در کمترین زمان ممکن به مشتریان عزیز ارائه کند. به همین دلیل با استفاده از خدمات شرکت برای واردات کالا، می‌توانید کلیه مراحل ترخیص از گمرک و حمل را با بیشترین سرعت ممکن به پایان برسانید.

پیشنهاد مطالعه :  واردات شناور از چین

خدمات جانبی حضوری

اگر برای واردات لوازم پت شاپ تجربه زیادی ندارید، می‌توانید کلیه کارهای جانبی را به بازرگانی الین بسپارید. مشاورین ما می‌توانند انجام کارهایی مانند رزرو هتل، تهیه بلیط هواپیما، تامین مترجم و وقت نمایشگاه‌های بین المللی چین را بر عهده بگیرند.

سخن پایانی

واردات لوازم پت شاپ اگر طبق اصول اقتصاد و بازاریابی صورت بگیرد، قطعا سود آوری مناسبی برای واردکنندگان خواهد داشت. همچنین وارد کنندگان محترم برای اینکه در حین خرید یا ترخیص کالا با مشکل مواجه نشوند، باید تجربه بالایی داشته باشند؛ زیرا افراد زیادی بدون دانش کافی وارد این حوزه شده و زیان‌های مالی قابل توجهی را به وجود می‌آورند. شرکت بازرگانی الین در تلاش است تا با ارائه خدمات و مشاوره تخصصی به چنین افرادی برای داشتن تجارتی سودمند کمک کند.

3.4 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا