بازرگانی الین

واردات دوچرخه از چین

واردات دوچرخه از چین | مزایا و امتیازات استفاده از خدمات شرکت‌های بازرگانی

واردات دوچرخه از چین برای تامین بازار

بدون شک دوچرخه یکی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه است که علاوه بر حمل و نقل برای ورزش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های تولید کننده چینی نیز با تولید مدل‌های مختلف دوچرخه سعی دارند که بازار این وسیله پرکاربرد را به دست بگیرند. اگر شما هم قصد واردات دوچرخه از چین به ایران را دارید، در این مطلب با نکات انجام این کار آشنا خواهید شد.

واردات دوچرخه از چین

چه نوع دوچرخه‌هایی از چین وارد می‌شود؟

دیگر قدرت بالای صنعت‌گران چینی بر کسی پوشیده نیست و این کشور به تولید تمامی کالاهای موجود دست برده است. حال کمپانی‌های چینی سعی دارند که با تولید دوچرخه در مدل‌های مختلف قدرت صنعت کشورشان را به رخ جهانیان بکشند. به طور کلی می‌توان مدل‌های زیر را از تولید کننده‌های دوچرخه چینی خریداری کرد:

  • دوچرخه با سایر کوچک مناسب کودکان
  • دوچرخه کوهستان
  • دوچرخه شهری و جاده
  • دوچرخه‌های حرفه‌ای مخصوص مسابقات پیست
  • دوچرخه‌های برقی مجهز به الکتروموتور

توصیه می‌شود که وارد کنندگان در هنگام ثبت سفارش توجه زیادی به این مدل‌ها و نیاز بازار داشته باشند. به عنوان مثال دوچرخه‌های چینی بچگانه که با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند، هواداران زیادی در ایران دارند. در ادامه مطلب بیشتر به نکات مربوط واردات و مزایای آن خواهیم پرداخت.

پیشنهاد مطالعه :  واردات دستگاه کارتخوان از چین

مزایای واردات دوچرخه از چین برای بازرگانان و مردم

به طور کلی کشور چین برای وارد کنندگان در هر زمینه‌ای سودآوری زیادی به همراه دارد و واردات از چین جز تجارت های سود مند محسوب می شود. عرضه کالاها با قیمت مناسب و ویژگی‌های مطلوب دو عامل اصلی هستند که سودآوری بازرگانان در تجارت با این کشور را افزایش می‌دهند. حال تجار با واردات دوچرخه از چین می‌توانند به امتیازهای قابل توجهی برسند. البته که مردم نیست از مزایای دوچرخه‌های تولید چین بی‌نصیب نخواهند ماند.

واردات دوچرخه از چین

سودآوری مناسب

بازار خرید و فروش دوچرخه در ایران همیشه پر رونق بوده و سودآوری خوبی برای فعالان در این زمینه داشته است. اما بازرگانان با واردات دوچرخه از چین می‌توانند میزان سوددهی کسب و کارشان را به طور قابل توجهی افزایش دهند. در بازار فعلی و نوسانات ارز، دوچرخه‌های چینی دارای قیمت مناسبی هستند. همچنین مردم نسبت به خرید این نوع دوچرخه روی خوش نشان داده‌اند.

عدم وجود تحریم‌ها

متاسفانه تاجران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌توانند با بازارهای اروپایی و آمریکایی مبادله اقتصادی داشته باشند. البته که بازرگانان برای انجام امور تجاری با کشور چین دیگر با این مشکل برخورد نخواهند کرد. به همین دلیل واردات دوچرخه از این کشور راحت‌تر و با هزینه کمتری انجام می‌شود.

دسترسی ساده به تمامی مدل‌ها

زمانی که برای ثبت سفارش دوچرخه با شرکت‌های تولید کننده چینی تماس می‌گیرید، دیگر نیازی نیست که خیلی نگران محدودیت مدل‌ها باشید. شرکت‌های تولید کننده این روزها لیست بلند بالایی از انواع دوچرخه در خط تولید خود دارند که قابل سفارش گذاری خواهند بود.

افزایش قدرت خرید مردم و بیشتر شدن تنوع محصولات بازار

به دلیل نوسانات ارز این روزها دوچرخه‌های تایوانی یا اروپایی افزایش قیمت سرسام آوری پیدا کرده‌اند. همچنین خرید چنین دوچرخه‌هایی از قدرت خرید مردم خارج خواهد بود. دوچرخه‌های چینی با قیمت و کیفیت مناسب خود قدرت خرید مردم را بالا برده و تنوع ایده‌آلی در بازار ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه :  واردات موتور توبلار از چین

نکات مربوط به واردات دوچرخه از چین

بدون شک برای وارد کردن هر کالایی از کشورهای خارجی به داخل باید نکات مهمی را رعایت کرد. واردات دوچرخه نیز از این قاعده پیروی کرده و بازرگانان باید نکات مهمی را هنگام ثبت سفارش، ترخیص یا فروش این نوع کالا در نظر داشته باشند.

گمرک‌های مخصوص کالاهای چینی وارداتی

بازرگانان برای واردات دوچرخه از چین باید به گمرک مناسبی را جهت ترخیص محموله انتخاب کنند؛ زیرا سازمان گمرکات کشور چند مرکز گمرکی مهم را برای واردات کالاهای با مبدا چین در نظر گرفته است. گمرک فرودگاه امام خمینی، منطقه آزاد بندر امام خمینی و بندر شهید رجایی به صورت تخصصی به واردات کالاهای این کشور اختصاص داده شده‌اند.

پرداخت هزینه ترخیص و مشاوره قبل از خرید

بدیهی است که اگر شناخت خوبی به تجارت و بازار دوچرخه ندارید، باید قبل از هر اقدامی به خوبی با افراد مناسب مشورت کنید. همچنین سازمان کشوری گمرک برای واردات هرگونه دوچرخه تعرفه خاصی در نظر گرفته که باید توسط مالک محموله قبل از ترخیص پرداخت شود.

تامین قطعات جانبی یا ایجاد نمایندگی

اگر قصد واردات دوچرخه از چین به ایران را دارید، می‌توانید نمایندگی فروش یک برند را نیز به عنوان بیزینسی جدید انتخاب کنید. همچنین واردات انواع قطعات یدکی به همراه دوچرخه می‌تواند روی سوددهی و تامین بازار هم تاثیر مثبتی بگذارد.

واردات دوچرخه از چین

ارائه خدمات تخصصی در بازرگانی الین

گروه بازرگانی الین با ارائه خدمات خود می‌تواند شما را در ورود به این تجارت کمک کند. ما در شرکت الین خدماتی را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند برای شما تجربه یک تجارت پر سود را باقی بگذارد. در ادامه این بخش از مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با مزایا و خدمات شرکت آشنا کنیم.

مشاوره و انجام صفر تا صد کارهای وارداتی

اگر شناخت خوبی نسبت به جزئیات واردات دوچرخه از چین را ندارید، می‌توانید از مشاوره تخصصی گروه بازرگانی الین بهره‌مند شوید. کارشناسان شرکت با تجربه و علم بالای خود، تمامی ابهامات را برای شما از بین خواهند بود. همچنین شرکت با عقد قرارداد رسمی می‌تواند کلیه کارهای واردات کالا مانند ثبت سفارش و ترخیص را برای مشتریان عزیز انجام دهد.

پیشنهاد مطالعه :  واردات کولتیواتور یا شخم زن از چین

انتقال حواله یوان به چین و انجام امور مسافرتی

یکی دیگر از خدماتی که در بازرگانی الین به دست می‌آورید، انتقاله حواله یوان به چین است. با استفاده از این خدمات شرکت می‌توانید به راحتی مراحل خرید دوچرخه‌ها را از شرکای چینی به پایان برسانید. همچنین شرکت در صورت درخواست مشتریان هماهنگی امور مربوط به سفر مانند تهیه بلیط هواپیما، تامین مترجم، رزرو هتل و… را نیز بر عهده می‌گیرد.

سخن آخر

بازرگانی الین به تاجرانی که قصد واردات دوچرخه از چین را دارند کمک می‌کند که یک بیزینس پرسود داشته باشند. اگر شما هم تجربه بالایی در زمینه واردات یا صادرات را ندارید، می‌توانید کار را به تیم بازرگانی الین بسپارید. با انجام این کار دیگر نیازی نیست که نگران وضعیت تجارت خود باشید.

3 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا