بازرگانی الین

کالاهای پرفروش وارداتی | معرفی 6 محصول پرفروش برای واردات از چین

کالاهای پرفروش وارداتی

کالاهای پرفروش وارداتی؛ رایج‌ترین محصولات بازار

واردات از چین برای بسیاری از تاجران ایرانی جذابیت زیادی پیدا کرده و طبق آمار کالاهای پرفروش وارداتی، بیشترین نرخ واردات کالا در یک سال گذشته به ایران از کشور چین صورت گرفته است. واردات کالا از چین به ایران به دلایل مختلفی مانند خرید به قیمت عمده، برای بازرگانان حوزه‌های مختلف صرفه تجاری دارد و آنها چند سالی است که این تجارت را گسترش داده‌اند.

کالاهای پرفروش وارداتی

در این مقاله قصد داریم که راجع به انواع کالاهای پرفروش که از چین به ایران وارد می‌شوند صحبت کنیم و اگر شما هم به فکر آغاز یک تجارت وارداتی پرسود هستید، خواندن این مقاله از جهت آشنایی با پرفروشترین محصولات وارداتی از چین به ایران  برای شما مفید است.

واردات اسباب بازی

یکی از کالاهای پرفروش وارداتی به ایران که هنوز بخش زیادی از بازرگانان از آن غافل هستند، دسته محصولات سرگرمی و اسباب بازی‌ها هستند. اسباب بازی‌ها در همه جای دنیا یک بازار بسیار پرسود دارند و علاوه بر اینکه در دسته بندی‌های مختلفی تولید می‌شوند، دارای مشتری‌های مختلفی نیز هستند که هم شامل کودکان و هم بزرگسالان می‌شود.

البته نکته‌ای که باید در این تجارت به آن توجه کنید این است که کیفیت اسباب بازی‌هایی که وارد می‌کنید قابل قبول باشد. خیلی از والدین به دلیل تجربه بدی که از خرید اسباب بازی چینی دارند، سخت به این کالاها اعتماد می‌کنند. اما اگر بتوانید اسباب بازی‌هایی متفاوت و جذاب را با قیمت مناسب (به صورت خرید عمده) از چین به ایران وارد کنید، قطعا می‌توانید مشتری‌های زیادی برای کالایتان پیدا کنید.

شارژرهای بیسیم

به طور کلی انواع و اقسام شارژرهای وسایل الکترونیکی در ایران بازار خیلی خوبی دارند و این دسته محصولی جزو کالاهای پرفروش وارداتی به ایران محسوب می‌شود. در چند سال گذشته نسل جدیدی از شارژرها وارد بازار شده‌اند که می‌توانند لوازم الکترونیکی مختلف مانند گوشی و تبلت را به صورت وایرلس شارژ کنند. این شارژرهای بیسیم به دلیل سهولت استفاده بسیار زیاد و همچنین نداشتن مشکلاتی مانند خرابی کابل یا سوکت، طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا پیدا کرده‌اند. قطعا مصرف کنندگان ایرانی هم خارج از این قاعده نیستند و علاقه دارند که از محصولات روز دنیا در حوزه تکنولوژی استفاده کنند.

کالاهای پرفروش وارداتی

لپتاب، کامپیوتر و موبایل

می‌توانیم از این 3 محصول به عنوان رایج‌ترین کالاهای پرفروش وارداتی که از چین به ایران می‌آیند یاد کنیم. امروزه به دلیل اینترنتی شدن بیشتر اجزای زندگی مردم، استفاده از تجهیزات الکترونیکی نیز رواج زیادی پیدا کرده و مشتری‌های زیادی دارد. با توجه به اینکه ایران از جانب بسیاری از کشور‌های دنیا تحریم شده است و امکان خرید از آنها را ندارد. چین به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده جهان، جایگزین بسیار خوبی برای آن کشورها است. البته توجه داشته باشید که چین، محصولات الکترونیکی برند‌های معتبر دنیا را علاوه بر ایران برای کشور‌های دیگر دنیا نیز تولید می‌کند که باعث آسودگی خاطر بیشتر ما ایرانی‌ها برای مصرف محصولات الکترونیکی تولید شده توسط این کشور می‌شود.

عینک‌های طبی و آفتابی

ایران به دلیل برخورداری از آب و هوای گرم خشک و وجود آفتاب زیاد، از اصلی‌ترین مصرف‌کنندگان عینک‌های آفتابی در دنیا به حساب می‌آید و همین موضوع باعث رونق واردات عینک‌های آفتابی به ایران و قرارگیری آن در لیست کالاهای پرفروش وارداتی از چین شده است. تولید کنندگان چینی عینک‌های آفتابی و طبی را در انواع مدل‌ها و سایز‌ها تولید می‌کنند که باعث سهولت کار شما در انتخاب محصول می‌شود.

اگر سری به سایت‌های عمده فروشی چینی مانند علی بابا بزنید، متوجه می‌شوید که عینک‌های آفتابی و طبی گوناگون را می‌توانید با چه قیمت‌های نازلی به صورت عمده وارد ایران کنید. واردات عینک (به خصوص فریم‌های طبی) به مقداری تخصص نیاز دارد که توصیه می‌کنیم برای خرید این کالاهای پرفروش وارداتی، از افراد با تجربه در حوزه خرید و فروش عینک مشورت بگیرید.

کالاهای پرفروش وارداتی

لوازم آشپزخانه

تا قبل از اینکه دلار وارد کانال 20 هزار تومان بشود، ترکیه مرجع خرید مناسبتری برای لوازم آشپزخانه بود. اما در چند سال گذشته به دلیل گران شدن کالاهای ترک، واردکنندگان ایران به سراغ تولید کنندگان چینی رفتند. هم‌اکنون بسیاری از محصولات لوازم آشپزخانه وارداتی در بازار ایران، از کشور چین وارد شده‌اند و به خاطر فروش بالا و گردش مالی خوبی که ایجاد کرده‌اند جزو کالاهای پرفروش وارداتی از چین به شمار می‌آیند. اگر به دنبال شروع یک تجارت وارداتی هستید، خرید لوازم آشپزخانه از چین و فروش آن در ایران (مخصوصا به مصرف کننده)، یک گزینه بسیار ایده‌آل برای شما محسوب می‌شود.

لوازم آرایشی و بهداشتی

کشور ایران جزو پرمصرفترین جوامع در حوزه لوازم آرایشی در دنیا محسوب می‌شود و به همین دلیل حجم تقاضای بسیار زیادی در بازار این محصول در ایران وجود دارد. این تقاضای بسیار زیاد نه تنها باعث راه‌اندازی واحدهای تولیدی مختلف در ایران شده است، بلکه راه را برای واردات این محصول نیز باز کرده است. هم‌اکنون محصولات آرایشی بانوان یکی از کالاهای پرفروش وارداتی از چین به ایران محسوب می‌شود و البته مالیات دریافتی برای واردات قانونی این اجناس به ایران نیز در مقایسه با سایر محصولات وارداتی بالاتر است.

کالاهای پرفروش وارداتی

برای خرید کالاهای پرفروش وارداتی مشورت بگیرید

تا اینجا 6 دسته کالایی مختلف که جزو پرفروش‌ترین کالاهای وارداتی به ایران هستند را با هم بررسی کردیم و در انتها لازم است بگوییم که برای شروع تجارت وارداتی خود حتما از مجموعه‌های با تجربه در این زمینه مانند بازرگانی الین کمک بگیرید. این مجموعه با گردآوری افراد متخصص در زمینه واردات، خدمات مختلفی در جریان تجارت بین‌المللی به مشتریان خود ارائه می‌کند که باعث راحتتر شدن کار آنها در فرآیند واردات می‌شود. از جمله این خدمات می‌توانیم به حواله ارزی، انجام هماهنگی‌های لازم برای سفر تجاری به چین، انجام امور گمرکی در فرآیند ترخیص کالا در ایران اشاره کنیم.

1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا