بازرگانی الین

بهترین کالاها برای واردات از چین | آشنایی با بهترین کالاهایی که می‌توانید از چین وارد کنید

بهترین کالاها برای واردات از چین

چین؛ جزو بهترین گزینه‌ها برای بازرگانان ایرانی

واردات از کشورهای برتر خارجی به ایران یکی از موضوعاتی است که چندین سالی است میان تاجران و سرمایه‌داران رواج دارد. دولت کشور چین با سرمایه‌گذاری‌های بسیاری بر روی بازار داخلی و اقتصاد خود توانسته است به دومین قطب اقتصادی در جهان تبدیل شود. سرمایه‌گذاران بسیاری هستند که سالانه کالاهای بسیاری از کشور چین به ایران وارد می‌کنند تا تجارت خود را با سود بیشتری انجام دهند. برخی از کالاهای وارداتی از این کشور به دلایل مختلفی مانند کیفیت و تقاضای ایرانیان محبوب‌تر است. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا بهترین کالاها برای واردات از چین را معرفی کنیم.

بهترین کالاها برای واردات از چین

چگونگی وارد کردن بهترین کالاها از چین

چین یکی از محبوب‌ترین کشورهای خارجی است که ایرانیان از آن کالاهای بسیاری سالانه وارد می‌کنند. در حقیقت این کشور در زمینه واردات به ایران در رتبه اول قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که حدود دو میلیارد دلار کالا در سال 1399 از چین به ایران وارد شد. برای این که شما نیز وارد بازار کالاهای وارداتی از چین شوید باید روند این عمل را بدانید.

برای آشنایی با روند وارد کردن کالاهای پرسود از چین باید به زبان این کشور و قوانین ورود کالا به کشور ایرانی اطلاع داشته باشید. از مهم‌ترنی مواردی که برای واردات کالا به ایران باید بدانید، بهترین کالاها برای واردات از چین است. دانستن این مورد به شما کمک می‌کند تا سود بیشتری در تجارت خود داشته باشید و بتوانید در این عرصه موفق شوید. بازار این کشور نیز نسبت به سلایق و نوع نیاز مردم ایران تغییر کرده‌اند و پیدا کردن کالاهای مناسب برای ورود به کشورمان را آسان‌تر کرده‌ است.

بهترین کالاها برای واردات از چین

همانطور که پیش از نیز گفته شد وارد کردن برخی از کالاها به دلایل مختلفی نظیر درخواست بالای مردم ایران، قیمت و یا کیفیت اجناس نسبت به دیگر کالاها محبوب‌تر است. کالاهای بسیار از چین سالانه وارد بازار ایران می‎شوند، و به نوعی بازار ایران را به سلطه خود درآورده‌اند. برای مثال از این کالا‌ها می‌توان به گوشی‌های چینی اشاره کرد که به علت قیمت و کیفیت مناسب در میان ایرانیان محبوب می‌باشد.

بهترین کالاها برای واردات از چین

از کالاهای محبوب وارداتی از چین به ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوازم جانبی موبایل
  • موبایل‌های هوشمند
  • قطعات صنعتی و ماشین آلات
  • کاغذ
  • لوازم جانبی کامپیوتر
  • قطعات ساختمانی
  • لوازم رنگی
  • غلات
  • دستگاه‌های نوری
  • بذر روغن
  • چربی‌های حیوانی
  • مواد اولیه و شیمی
  • لوازم خانگی
  • لباس مردانه و زنانه
  • انواع مختلف پارچه‌

شارژر بی‌سیم تلفن‌های همراه از بهترین کالاها برای واردات از چین

شارژر بی‌سیم تلفن‌های هوشمند یکی از بهترین کالاها برای واردات از چین می‌باشد که امروزه در میان دارندگان تلفن همراه به دلیل راحتی استفاده محبوبیت بالایی پیدا کرده است. این شارژرها معمولا با تمامی مدل‌های تلفن همراه سازگاری دارند. قیمت عمده خرید این کالاها بین 10.9 تا 14 دلار برای 100 عدد است و قیمت خرده فروشی آن برابر با 6 تا 16 دلار است.

ساعت‌ هوشمند

ساعت‌های هوشمند از ترندهای دنیای امروز هستند که کمپانی‌های بزرگ بسیاری مانند اپل، گوگل و شیائومی سالانه در حال تولید تعداد زیادی از آن‌ها هستند. قیمت این کالاها در کشور ایران کمی زیاد است و به همین دلیل افرادی برای خرید ساعت‌های هوشمند به سراغ شرکت‌های کم‌تر شناخته شده چینی می‌روند. به همین دلیل ساعت‌های هوشمند نیز یکی از بهترین کالاها برای واردات از چین هستند. قیمت عمده این کالاها 811 دلار به ازای 100 عدد است. قیمت خرده فروشی ساعت‌ها برابر با 20 دلار است.

بهترین کالاها برای واردات از چین

دوربین‌های دیجیتال؛ جزو بهترین کالاها برای واردات از چین

دوربین‌های دیجیتالی از محبوب‌ترین کالاهای وارداتی هستند که در تمامی سنین طرفدار دارند. تولید کنندگان چینی با دنبال کردن سلایق بازار ایران در سال‌های گذشته توانسته‌اند دوربین‌های دیجیتال مطلوبی برای تمامی سلایق تولید کنند. قیمت عمده محصولات دوربین دیجیتال در به ازای 100 واحد برابر با 1.600 دلار است. قیمت خرده فروشی این کالاها برابر با 50 دلار می‌باشد.

دوربین‌‌های امنیتی

یکی دیگر از بهترین کالاها برای واردات از چین دوربین‌های امنیتی هستند. این کالاها از کاربردی‌ترین کالاهای وارداتی هستند که دارای IP می‌باشند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید هر کجا که باشید از مناطق پوششی دوربین‌های امنیتی خود باخبر شوید. قیمت عمده 100 واحد دوربین‌های امنیتی 1.400 دلار هستند که به صورت تک فروشی باید 26 دلار می‌باشد.

اسپیکرهای قابل حمل و هوشمند به عنوان یکی از بهترین کالاها برای واردات از چین

امروزه اسپیکرهای قابل حمل از محبوب‌ترین وسایل برقی هستند که توسط نوجوانان زیادی استفاده می‌شوند. این اسپیکرها مزایای بسیاری مانند داشتن بلوتوث و وایرلس هستند که می‌توانید با شارژ کردن آن در هر مکان موزیک، پادکست و یا فایل‌های صوتی دیگر را پخش کنید. قیمت عمده این کالاها به ازای 100 واحد اسپیکر برابر با 900 دلار است. قیمت خورده فروشی اسپیکرهای هوشمند برابر با 99 دلار می‌باشد.

بهترین کالاها برای واردات از چین

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل را می‌توان به عنوان پرصرف‌ترین وسایل امروزی برای موبایل‌های هوشمند در نظر گرفت. این لوازم شامل گلس، قاب‌های گوشی، هندزفری و … می‌شوند که روزانه درخواست‌های زیادی دارند. بازار چین نیز با وارد کردن این کالاها با کم‌ترین قیمت ممکن شرایط خوبی را برای ایرانیان فراهم کرده است.

چین؛ محبوب‌ترین گزینه برای وارد کردن کالا به ایران

امروزه کشور چین پس از آمریکا به عنوان دومین کشور برتر اقتصادی دنیا شناخته می‌شود. واردات کالا از این کشور نزد تجار ایرانی به دلیل روابط خوب دیپلامتیک بین کشورهای ایران و چین محبوبیت بالایی دارد. وارد کردن برخی از کالاها به ایران به دلیل درخواست بالا و هزینه مناسب در میان بازرگانان ایرانی رواج یافته است. از این کالاها می‌توان به لوازم جانبی موبایل، اسپیکرهای هوشمند و غلات اشاره کرد. بنابراین اگر به دنبال وارد کردن کالاهایی با قیمت مناسب هستید، می‌توانید اقدام به وارد کردن کالاهای ترند از کشور چین کنید.

دریافت بهترین خدمات از شرکت بازرگانی الین

شرکت بازرگانی الین از بهترین موسسات بازرگانی در ایران است که خدمات متنوعی را در اختیار تجار قرار داده است. از خدمات شرکت بازرگانی الین می‌توان به حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی، امور گمرکی و ترخیص کالا اشاره کرد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا