بازرگانی الین

بهترین کالاها برای واردات از چین | چه کالایی وارد کنیم تا سود بیشتری کسب کنیم

بهترین کالاها برای واردات از چین

روابط تجاری با چین

این مساله که بهترین کالاها برای واردات از چین شامل چه اقلامی هستند، به موارد مختلفی بستگی دارد. کشور چین همواره یکی از شرکای تجاری مهم ایران بوده و هست؛ به عنوان مثال اگر امار سال 1399 را بررسی کنیم به این نکته می‌رسیم که کشور چین رتبه اول صادرات به ایران را را دارد و تقریبا در سال گذشته رقمی دو میلیارد دلار واردات کالا از چین به ایران صورت گرفته که این خود نشان دهنده فرصت‌های عظیم واردات در این زمینه می‌باشد پس به همین سبب لیستی از پر سود‌ترین کالاها را برای شما تهیه دیده‌ایم که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم:

بهترین کالاها برای واردات از چین

بررسی بهترین کالاها برای واردات از چین

نمی‌توان با قاطعیت گفت کدام محصول بهترین کالا برای واردات از چین می‌باشد؛ چرا که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ ولی می‌توان گفت پرمنفعت‌ترین اجناس برای واردات از چین که قیمت پایینی هم داشته باشند، کدامند. ما در اینجا تعدادی از اقلام پرسود و ارزان قیمت را معرفی می‌کنیم.

شارژر بی سیم

در طی سالیان اخیر شارژرهای گوشی همراه طرفداران زیادی پیداکرده‌اند و یکی بهترین کالاها برای واردات از چین می‌باشند. مشتریان از شارژرهای سیمی تقریبا خسته شده‌اند و در نقطه مقابل شارژربیسیم دقیقا از این نقطه ضعف به خوبی استفاده کرده رشد خوبی در فروش داشته است. هم اکنون اغلب تلفن‌های همراه از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند.

دستگاه الکتریکی دفع حشرات

دستگاه‌های دفع حشرات به منظور خلاصی از شر موجودات موذی مانند پشه، موش و سوسک طراحی شده‌اند این دستگاه یک فضای امن و بهداشتی را جهت زندگی فراهم می‌آورند.

اگر در فصول گرم سال که موجودات بیشتر می‌شوند به این کالا را برای فروش در فروشگاه خود قرار دهید قطعا سود خوبی می‌کنید. این دستگاه‌ها یکی از بهترین کالاهای برای واردات از چین می‌باشند وباید آن را در لیست واردات خود قرار دهید. می‌توانید به راحتی این کالا را با قیمت بسیار ناچیز از چین وارد کرده و سپس آن را با قیمت مورد نظر خود بفروش برسانید.

اسباب بازی

از دسته کالاهای پرسود وارداتی، اسباب بازی است. اما حقیقتی که وجود دارد این است که اغلب تجار نمی‌دانند چه مدل اسباب بازی‌ای را باید از چین وارد کنند. اسباب بازی به جهت تقاضای بالای کودکان در تمام کشورهای دنیا فروش بالایی دارد.

اگر دنبال کشوری برای واردات اسباب بازی‌های مقرون به صرفه هستید، چین بهترین انتخاب برای شماست. شما می‌توانید به آسانی اسباب بازی‌های متنوعی را با قیمت بسیار خوب از چین وارد کنید.

بهترین کالاها برای واردات از چین

تلفن همراه

در چند سال اخیر تلفن‌های همراه با پیشرفت چشمگیری که داشته‌اند به خوبی توانسته‌اند که به یک کالای مهم در زتدگی روزمره هرفردی تبدیل شوند. سالانه کمپانی‌های مختلف گوشی‌های جدیدی به بازار عرضه می‌کنند؛ و از طرفی چین کشوری ایده آل برای واردات گوشی هوشمند می‌باشد، چراکه حجم زیادی از این گوشی‌ها در چین تولید می‌شوند. و این یکی ا دلایل است که نشان می‌دهد تلفن همراه یکی از بهترین کالاها برای واردات از چین برای کسب و کار شما هستند.

چمدان‌های مسافرتی

یکی از پرسودترین کالاها جهت واردات از چین چمدان و کیف‌های مسافرتی می‌باشد. صنعت گردشگری امروزه از یکی از صنایع در حال پیشرفت است البته با وجود ویروس کرونا کمی این کسب و کار با معضل روبرو شده است. واردات این وسائل یک فرصت شغلی عالی برای افرادی است که تمایل دارند در فروشگاه‌های خود این اقلام را بفروش برسانند. واردات چمدان مسافرتی یکی از مشاغل پر سود و پردرآمد  است که می‌توانید به راحتی با قیمتی بسیار ناچیز آن‌ها را چین وارد کنید.

بهترین کالاها برای واردات از چین

لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه یکی از نیازهای زندگی هر فردی می‌باشد و غالبا این لوازم به دلیل مصرفی بودن سود نسباتا خوبی دارند. چین یکی از کشورهایی است که وسائل آشپزخانه ارزان قیمتی دارد. به همین دلیل این کشور مکانی ایده‌آل برای تجار متقاضی لوازم ارزان آشپزخانه به منظور واردات به کشور است. به بیان دیگر لوازم آشپزخانه یکی از بهترین کالاها برای واردات از چین می‌باشد.

چراغ‌های LED

لامپ‌های ال ای دی و لوازم جانبی آن در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این لامپ‌ها نسبت به مدل‌های قدیمی‌پر بسیار پرنورترهستند و همچنین انرژی کمتری مصرف می‌کنند در نتیجه گرمای زیادی تولید نمی‌شود؛ سهم تولید لامپ‌های ال ای دی در چین در قیاس با سایر کشورها بسیار بیشتر است. و این موضوع سبب می‌شود که این کشور را به مکانی عالی برای واردات این چراغ‌ها برای تجارت شما مبدل کند . اگر به قصد واردات این لامپ‌ها را دارید هیچ کشوری بهتر از چین پیدا نخواهید کرد.

کامپیوتر و لپتاپ

لپتاپ و کامپیوتر از دیگر اقلام پرسود برای واردات از چین محسوب می‌شوند. میزان تقاضای استفاده از لپتاپ و کامپیوتر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تغییر جهت کسب کارها روز به روز در حال افزایش است و به همین جهت چین یکی از کشورهایی می‌باشد که برندهای مختلف کامپیوتر را با قیمت پایین تولید می‌کند. اگر قصد دارید برای کسب و کار خود خود رایانه وارد کنید، پس چین بهترین انتخاب در این زمینه است. چرا که قیمت خرید این اجناس در چین پایین‌تر است؛ و در نتیجه یکی از بهترین کالاها برای واردات از چین می‌باشند.

بهترین کالاها برای واردات از چین

لباس

صنعت مد و فشن امروزه به سرعت در حال پیشرفت است؛ و آنچنان دور از ذهن نیست که برندهای جدید لباس به این بازار عرضه شوند. یکی از امن‌ترین راه‌ها برای سرمایه گذاری واردات لباس از چین می‌باشد چرا که این اجناس به شدت مصرفی بوده و همیشه تقاضای مورد نیاز را دارند. پس هرگاه تمایل به واردات از چین داشتید حتما این گزینه را هم در لیست خود قرار بدهید چرا که به راستی یکی از بهترین کالاها برای واردات از چین پوشاک و لباس می‌باشد.

در این نوشتار از وب‌سایت بازرگانی الین، با بررسی بهترین کالاها برای واردات از چین در کنار شما بودیم. هم چنین شما تجار گرامی می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا در اسرع وقت بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار بدهند.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا