بازرگانی الین

لیست کالاهای وارداتی به ایران | شناخت مهمترین کالاهای وارداتی به ایران

لیست کالاهای وارداتی به ایران

لیست کالاهای وارداتی به ایران؛ بهترین کالاها برای شروع تجارت

آشنایی با لیست کالاهای وارداتی به ایران برای هر فرد تاجری لازم است. واردات به ایران یکی از پرسوترین تجارت‌های موجود در کشور ما است اما در صورتی که شرایط مناسب برای آن فراهم شود. یکی از این شرایط مهم، شناخت کالاهایی است که هم فرآیند وارد کردنشان آسانتر است و مشتری بیشتری در داخل دارند و هم حاشیه سود بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند. در ادامه به معرفی چند مورد از مهمترین کالاهای وارداتی به ایران می‌پردازیم و مزیت‌های مختلف هر یک از آنها را بررسی می‌کنیم.

لیست کالاهای وارداتی به ایران

واردات لوازم آرایشی

آمار فروش لوازم آرایشی به ایران ارقامی باورنکردنی را نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید سراغ یکی از پرتقاضاترین موارد از لیست کالاهای وارداتی به ایران بروید، توصیه قطعی ما توجه به حوزه لوازم آرایشی و محصولات بسیار متنوع موجود در آن است. لوازم آرایشی در ایران مصرفی بسیار بالاتر از سرانه مصرف جهانی دارد و هم‌اکنون محصولات مختلفی از برند‌های مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران به فروش می‌رسند که البته تعداد قابل توجهی از آنها تقلبی هستند. شما هم می‌توانید به جرگه وارد کنندگان متقلب بپیوندید اما اگر می‌خواهید متفاوت باشید، توصیه می‌کنیم که همه تلاش خود را به کار بگیرید تا با پیدا کردن محصولات معتبر و وارد کردن آنها به ایران، مشتری‌های وفاداری برای خودتان درست کنید تا تجارت پایدارتری داشته باشید.

واردات گوشی‌های موبایل

یکی از پرفروش‌ترین موارد در لیست کالاهای وارداتی به ایران، بدون شک تلفن‌های همراه هستند که به دلیل تولید سالانه مدل‌های جدیدتر، همیشه مشتری‌های تازه‌ای دارند و بازار آن هیچوقت راکد نمی‌شود. دلیل دیگر این تقاضای بالا از سوی بازار، نبودن تولید کننده داخلی و عدم مشکل قانونی برای واردات گوشی‌های خارجی به ایران است. البته دقت داشته باشید با اینکه تقاضا برای گوشی‌های موبایل هوشمند در ایران بسیار بالا است و میزان واردات در این حوزه نیز رقم بسیار قابل توجهی است، اما حاشیه سود این تجارت خیلی زیاد نیست و به همین دلیل واردات گوشی‌های موبایل به ایران جزو دسته‌های پردردسر وارداتی محسوب می‌شود.

لیست کالاهای وارداتی به ایران

اکثر کسانی که در حال حاضر مشغول واردات گوشی همراه به ایران هستند، پشتوانه مالی خوبی دارند و می‌توانند مدل‌های مختلف تلفن همراه را در تعداد بالایی وارد کنند. اما این مساله مانعی برای شما نیست و شما هم می‌توانید با یک سرمایه معمولی اقدام به سراغ این گزینه از لیست کالاهای وارداتی به ایران بروید و با واردات این محصول به ایران، آن را با سود کمی به فروش برسانید.

مواد اولیه کارخانه‌جات تولیدی

واحد‌های تولیدی بسیاری در ایران وجود دارند که برای شروع کارشان نیاز به استفاده از مواد اولیه شیمیایی مختلف دارند. شما می‌توانید با کمی تحقیق در واحد‌های تولیدی مختلف در ایران لوازم مصرفی آنها را بشناسید و با کسب مجوز‌های لازم اقدام به خرید آن از کشور‌های مختلفی مانند چین کرده و بعد از تحویل گرفتن بار نیز آن را به کارخانه‌های مختلف در ایران به فروش برسانید. البته نکته خیلی مهم در واردات این مورد از لیست کالاهای وارداتی به ایران، حساسیت بالای مجوز‌های لازم برای تجارت آنها است. در حقیقت انحصار واردات برخی از این مواد اولیه در اختیار ارگان‌های خاصی است و همه تجار اجازه ورود به آن حوزه‌ها را ندارند.

عینک‌های آفتابی و اکسسوری

این مورد از لیست کالاهای وارداتی به ایران در ایران فروش بالایی (به خصوص در میان جوانان) دارند و در صورتی که بتوانید این کالاها را با قیمت‌های مناسب به بازار ایران وارد کنید، می‌توانید انتظار به دست آوردن سودهای خیلی خوب از فروش آن را داشته باشید. اما توجه داشته باشید که به دلیل اینکه عینک آفتابی یا سایر اکسسوری‌های مردانه و زنانه در ایران بیشتر توسط جوانان استفاده می‌شود، لازم است که ظاهر کالاهایی که وارد می‌کنید با سلیقه به روز آنها تناسب داشته باشد. اگر بدون مشورت و بررسی بازار این محصول در ایران، اقدام به واردات این محصولات به ایران بکنید، احتمال اینکه با شکست تجاری و ضرر و زیان روبه‌رو شوید بسیار زیاد است.

لیست کالاهای وارداتی به ایران

قطعات جانبی در حاشیه لیست کالاهای وارداتی به ایران

یک حرکت هوشمندانه برای انجام تجارت واردات، دست گذاشتن روی محصولاتی است که کمتر در میان کالاهای وارداتی به ایران مورد توجه قرار می‌گیرند. یکی از این کالاها لوازم جانبی و قطعات داخلی انواع لوازم الکتریکی است. که در فرآیند تعمیر وسایل برقی مختلف در ایران کاربرد دارند. در خیلی از موارد وسایل برقی خراب شده در ایران را می‌توان با جایگزینی یک قطعه داخلی سالم به جای قطعه از کار افتاده، به درستی تعمیر کرد و دستگاه را مجددا به کار انداخت.

در حالی که به دلیل موجود نبودن این قطعه در ایران و باقی ماندن آن پیش تولید کننده اصلی، افراد مجبور به دور انداختن وسیله برقی خود و خرید یک محصول جدید می‌شوند که هزینه بالایی در بر دارد. اگر شما بتوانید با چند تعمیرکار فنی در این زمینه مشورت کنید و لوازم مورد نیاز آنها برای تعمیر وسایل مختلف را شناسایی کنید، این امکان را دارید که با خرید آنها از کشور تولید کننده (در اکثر موارد کشور چین) و فروش آن به تعمیرکاران ایرانی، حاشیه سود خوبی برای خودتان بسازید.

لیست کالاهای وارداتی به ایران

بازرگانی الین یک یار وفادار

حالا که با لیست کالاهای وارداتی به ایران آشنا شدید، بهتر است بدانید که برای انجام امور مختلف وارداتی خود به کمک افراد با تجربه در این زمینه نیاز دارید و بازرگانی الین می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شما می‌توانید در انجام امور مختلفی مانند پرداخت پول طرف چینی، هماهنگی‌های لازم برای ارسال و دریافت محموله به ایران، رزرو هتل و گرفتن بلیط پرواز به سمت کشورهای صادر کننده مانند چین و کارهایی مانند این از کارشناسان مجرب شرکت بازرگانی الین کمک بگیرید.

3.1 9 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا