بازرگانی الین

واردات اینورتر

واردات اینورتر از چین

واردات اینورتر و استفاده از آن

برای کنترل کردن دور موتور یا راه انداز از اینورتر استفاده می کنند. این دستگاه فرکانس ولتاژ را با توجه به نیازمندی های بار موتور الکتریکی کاهش می دهد. اینورتر در دو دسته تک فاز و سه فاز قرار دارد و تقسیم بندی های آن بر اساس ورودی می باشد. از جمله هدف از واردات اینورتر برای کاربرد در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، آسانسورها و بالابرها، وسایل نقلیه و صنایع و کارخانجات می باشد.

از اینورتر برای کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی، امکان تغییر جهت حرکت موتور در شرایط ولتاژ ورودی متغیر. کنترل از راه دور، ایجاد سرعت بیشتر و برنامه ریزی حرکت استفاده می شود.

از اینورتر در صنایع مختلفی مانند: از جمله نساجی، خودروسازی، نوارنقاله، پمپ‌های آب، ماشین‌های برقی و هیبرید، سانتریفیوژهای آزمایشگاهی و دستگاه‌های برش و CNC بهره می گیرند.

نحوه واردات اینورتر توسط بازرگانی الین از چین

واردات و خرید اینورتر دارای نکات مهم و قابل توجهی می باشد. از اولین نکته برای خرید تناسب توان و جریان درج شده می باشد که بر اساس موتورهای ۱۴۰۰ دور (۲پل)، توان و جریان اینورتر مشخص می‌ شود. که برای همین هم می‌ توان برای موتورهای ۲۸۰۰ دور (۴پل) از اینورتری با توان نصف توان موتور بهره جست. همچنین برای موتورهای ۷۰۰ دور (۸پل) هم به همان نسبت می‌ توان از اینورتری استفاده نمود که توان آن دو برابر توان موتور بوده باشد تا جریان خروجی درایو با جریان موتور هماهنگ باشد.

همان گونه که میدانید برای ثبت سفارش خرید و واردات اینورتر از چین باید دارای کارت بازرگانی باشید. و همچنان که می دانید در سال های گذشته برای کسانی این امکان میسر است که واردات کالا داشته باشند. بازرگانی الین در زمینه واردات انواع کالا از چین، مانند اینورتر دارای سابقه درخشان و بلند مدتی بوده که در کمترین زمان و پس از ثبت سفارش و دریافت مدارک، کالا را به صورت صحیح و سالم تحویل مشتری می دهد. برای ثبت سفارش و مشاوره دقیق، بهتر است تا با کارشناسان الین تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  واردات لوازم پت شاپ | واردات لوازم جانبی حیوانات خانگی از چین
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا