بازرگانی الین

واردات موتور توبلار از چین

واردات موتور توبلار از چین

واردات موتور توبولار و چگونگی آن

یکی از انواع موتور کرکره برقی که امروزه در بسیاری از مغازه ها و درب پارکینگ ها استفاده می شود موتور توبلار است. این موتور به شکل لوله بوده و شکل ظاهری ساده ای دارد. فضای کمتری را اشغال می کند و این یک مزیت مهم نسبت به سایر موتورهای کرکره برقی است. این نوع موتور برای کرکره هایی خوب است که وزن حدودی آن ها 150 کیلوگرم می باشد. البته ناگفته نماند که برخی مدل های توبلار نیز وجود دارد که وزن تا 400 کیلوگرم را نیز می تواند تحمل نماید.

از این نوع موتور با وزن زیاد در محل هایی استفاده می شود که تردد خیلی کمی اتفاق می افتد. اما به دلیل اینکه قیمت پایینی دارد بعضی از نصابان برای سودجویی بیشتر از آن استفاده غیر استاندارد می کنند.

برخی از شرکت های اروپایی مانند ایتالیا و آلمان موتور توبلار نیز تولید می کنند ولی به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. مدل چینی نیز وجود دارد که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب نسبت به نوع اروپایی دارای طرفدران زیادی است.

واردات موتور کرکره برقی توسط بازرگانی الین

بازرگانی الین با توجه به اینکه تمامی مراحل قانونی و اخذ مجوز از گمرک ها و وارد نمودن کالا به مقصد را انجام می دهد می تواند یک حامی و راهنمای خوبی برای بازرگانان عزیز باشد. بسیاری از خریداران این نوع محصولات به دلیل پیچیده بودن مراحل وارداتی و همچنین خرید موفقیت آمیز دائم با خود کلنجار می روند. که چگونه می توانند یک خرید بدون دردسر با قیمت مناسبی را داشته و کارهای واردات را انجام دهند؟

در واقع برای خریداری کالا از یک کشور بزرگی مانند چین و پیدا کردن فروشندگان معتبر سختی هایی است که باید تُجار با آن دست و پنجه نرم کنند. اما تُجار دیگر نگران نباشند بازرگانی الین در خدمت تمامی بازرگانان عزیز است که صفر تا صد خرید و تحویل محصولات آن ها را به نحو احسن انجام دهند. واردات موتور توبلار از چین توسط بازرگانی الین از جمله خدماتی است که می توانید روی این بازرگانی حساب کنید.

پیشنهاد مطالعه :  واردات گیربکس از چین | بررسی نکات مهم و مراحل وارد کردن کالا از چین

برای دریافت مشاوره بهتر است با کارشناسان بازرگانی الین تماس گرفته و تمامی سوالات خود را بپرسید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا