بازرگانی الین

واردات کفکش از چین

واردات کفکش از چین

پمپ کفکش یکی از انواع پمپ های مکانیکی می باشد که در مصارف مختلف خانگی، صنعتی، کشاورزی و … مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برای‌رسیدن به یک تجارت سودآور در عرصه بین المللی تاجران با قیمت پایین تری این خرید را انجام میدهند. برای همین واردات کفکش از چین نسبت به کشورهای اروپایی ارزان تر تمام می شود. شرکت الین پمپ نیز با ورارد کردن این پمپ ها از کشور چین در صدد این است که کالای با کیفیت ولی با قیمت پایین تری را در بازار ایران روانه کند.

واردات کفکش از چین

قبل از هر چیز بهتر است که بدانیم کفکش چیست؟ باید بگوییم که کفکش نوعی پمپ مکانیکی است. که برای تامین آب دامداری و آبیاری مزارع، باغات،همچنین برای تخلیه آب های سطحی و بدون ذرات سایشی استفاده می شود. در واقع به جز مصارف گفته‌شده، برای تخلیه آب ماشین لباسشویی و ظرفشویی، و مناطقی که سیل‌زده است مانند اتاق و گاراژ و انبار نیز استفاده می گردد.

اما وارد کردن کالا از چین به زمان فعلی برنمیگردد و از دیرباز چنین نقل و انتقالات کالایی بین ایران و چین متداول بوده است. افزایش واردات از این کشور به دلیل وضع تحریم ها علیه ایران می باشد. کشور چین نیز با توجه به این که تولیدات انبوهی داشته و از فناوری های روز و تکنولوژی های جدیدی در محصولات خود استفاده می کند توانسته است. کالاهای با کیفیتی را وارد بازار کشورهای آسیایی به خصوص ایران نماید.

واردات کفکش از چین

تولید پمپ کفکش توسط چین

همانطور که گفتیم چین با بهره‌گیری از امکانات به روز و تکنولوژی جدید نوآوری های ویژه‌ای برای ساخت محصولات خود به کار می برد. برای همین تولیدات پمپ آن ها منحصر به فرد بوده و با توجه به نمونه مشابه اروپایی در یک لِول قرار دارد. بیشتر پمپ هایی که کمیاب بوده و در سطح بین المللی کمتر تولید می شود. چین با افزایش تولیدات خود در این زمینه، توانسته است پاسخگوی نیازهای بازار جهانی باشد. کشور ایران نیز از آن دسته کشورهایی است که با چین روابط اقتصادی و سیاسی نزدیکی دارد و وارد کردن محصولات توسط برخی از شرکت‌ها مانند الین پمپ نیز انجام می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  واردات علف تراش | تامین نیاز کشور به ماشین‌آلات کشاورزی را با واردات تجهیزات باکیفیت

دلیل وارد کردن کفکش از چین

  • کیفیت بالا: یکی از دلایلی که میتوان برای وارد نمودن کفکش عنوان کرد بالا بودن کیفیت محصولات چینی است. شاید بیشتر مردم تصور کنند که کالاهای چینی بی کیفیت هستند اما باید بگوییم که اینطور نیست. در واقع تولیدکنندگان چینی کالاهای خود را ضمانت کرده و اقدام به فروش می نمایند.
  • سود بالا: از جمله تجارت هایی که باعث رونق اقتصادی و سودآوری کشور تجارت کننده می باشد واردات انواع پمپ مانند پمپ کفکش است.
  • رشد یافتن با تجارت الکترونیکی: اگر شما می خواهید کسب و کار خود را از یک راه ساده و پر درآمد به وسیله تجارت آنلاین شروع کنید. پیشنهاد ما این است کالاهای خود را از چین تامین کنید. بدین ترتیب بیزنس شما، رشد یافته و شما را برای رسیدن به یک تجارت موفق کمک می کند.

واردات پمپ از چین

فروشندگان خوب چین را از کجا پیدا کنیم؟

یکی از راه هایی که شما می توانید فروشندگان خوب چینی را پیدا کنید نمایشگاه های محلی است. این نمایشگاه ها، برای جذب مشتری محصولات خود و خدماتی را که ارائه می دهند را به نمایش می گذارند. یکی از مزایای دیدن کردن از نمایشگاه، ارتباط رو در رو با فروشنده ها است که می توانید هر گونه سوال و یا مسئله ای که با خرید کالا دارید با آن ها در میان بگذارید. به خاطر این که در قدیم اینترنت وجود نداشت روابط تجاری بین تولیدکنندگان و فروشندگان نمایشگاه ها بودند اما امروزه نقل و انتقالات و تدارکات با اینترنت میسر می شود.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم یکی از راه های سودآوری تجاری، واردات از چین است. کسانی که تازه کار هستند و می خواهند یک بیزینس بی دردسر را شروع کنند می تواند از پمپ ها شروع کنند. وارد نمودن پمپ از کشور چین بهتر است فروشندگان خوب و مناسبی را از طریق نمایشگاه هایی که دایر می شوند پیدا کنید و تجارت خود را انجام دهید. سعی کنید برای این کار از بازرگانی هایی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید. بازرگانی الین می تواند تمامی کارهای گمرکی و حمل و نقل و ترانزیت‌ را به نحو احسن انجام دهد.

پیشنهاد مطالعه :  واردات موتور برق | آشنایی با عمده کشورهای واردکننده موتور برق و شرایط آن
2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا