بازرگانی الین

واردات بدلیجات از چین | راهنمای واردات بدلیجات از چین و نحوه فروش در ایران

واردات بدلیجات از چین

واردات از چین؛ رشدی چشمگیر

شاید افراد کمی وجود داشته باشند که تاکنون با کالای چینی برخورد نکرده است. امروزه چین به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولات به شمار می‌رود. واردات بیشتر کشورها از چین است، به گونه‌ای که چین توانسته سهم زیادی از بازار جهان را در دست خود بگیرد. یکی از محبوب‌ترین کالاهای وارداتی چینی، بدلیجات هستند. امروز قصد داریم برایتان درباره واردات بدلیجات از چین بگوییم.

واردات بدلیجات از چین

توضیحات اجمالی در مورد واردات بدلیجات از چین

برای اینکه در صنعت بدلیجات موفق باشید، باید بدانید که چه کیفیت یا محصولی را در نظر دارید. یکی از فاکتورهای مهم انتخاب بدلیجات، قیمت آن است. بسیاری از فعالان حوزه بدلیجات، این انتظار را دارند که قیمت خوبی را از ورود بدلیجات دریافت کنند. بیشتر واردات بدلیجات، از کشور چین است. گوانجو، شهری است که منبع بدلیجات بوده و می‌توانید چیزی که در نظرتان است را از این شهر تهیه کنید. البته باید بگوییم که سابقه داد و ستد بدلیجات در ایران چندین هزارساله است، اما امروزه برای تامین ظرفیت‌های کشور از تولیدات چین استفاده می‌کنیم. این را بدانید که در کشور ما نیز بدلیجات تولید می‌شود، اما به دلیل پایین بودن میزان تولید، نیاز کشور تامین نمی‌شود. همین امر موجب واردات بدلیجات از چین شده است.

واردات بدلیجات از چین چه مزایایی دارد

همانطور که گفتیم، واردات بدلیجات از چین به این دلیل صورت می‌گیرد که نیازهای کشورمان برطرف شود. دلیل دوم واردات بدلیجات از چین، تنوعی زیادی است که محصولات دارند. تنوع‌های زیاد درطراحی موجب شده مصرف کنندگان بیشتری جذب شوند. دلیل سوم واردات، آبکاری محصولات است. آبکاری انجام شده بر روی محصولات، موجب افزایش واردات بدلیجات به ایران شده است. پس می‌توان نتیجه گرفت که به دلیل کیفیت محصولات، آبکاری و تنوع بالا در تولید است که باعث جذب مصرف کنندگان به این وسیله، و افزایش واردات بدلیجات از چین شده است.

پیشرفت در بازار صادراتی دنیا و در دست گرفتن آن، مهم‌ترین نکته‌ای است که در صنعت بدلیجات چین انجام می‌گیرد. این کشور باسرمایه گذاری زیادی که در این چند ساله انجام داده، باعث شده تا بازار جهانی بدلیجات را در دست گرفته و از سایر رقبای خود پیشتاز شود. در حالی که چین در صنعت بدلیجات حرف اول را در دنیا می‌زند، کشورهایی مثل ایتالیا هستند که نقره و بدلیجات تولید می‌کنند ولی به علت محبوبیت چین در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

بخش دیگر مزایای واردات از چین، کیفیت بدلیجاتی است که دارد. طول عمر بالای بدلیجات چینی موجب شده تا بتوانند جواهرات گران بهای اروپایی را به سبک بدلیجات در بیاورند و با کیفتی خوب و عالی به مصرف کنندگان ارائه دهند. همین مطلب موجب می‌شود تا بفهمیم که کشور چین با همان طرح قدیمی که در طراحی محصولات خود از آن استفاده می‌کند، موجب شود تا این بازار را در دنیای مدرنی که در آن هستیم حفظ شود، و به قول گفتنی آن را به بلعد و بازار را کامل در دست خودش بگیرد.

واردات بدلیجات از چین

مزایای دریافتی از واردات

علاوه بر مزایای گفته شده، قصد داریم مزایای بیشتر و کامل‌تری برایتان مطرح کنیم.

  1. قیمت پایین کالاها: قیمت پایین کالاها موجب سود شما در واردات می‌شود.
  2. رشد زیاد کسب و کار شما: با وارد کردن بدلیجات، می‌توانید نمایندگی‌های فروش ایجاد کنید.
  3. خرید کالایی با کیفیت: افراد فکر می‌کنند که کالاهای چینی بی کیفیت هستند، شما با وارد کردن کالای با کیفیت و مناسب، این طرز تفکر را از بین ببرید.
  4. تهیه محصولاتی خاص و منحصر به فرد: به دلیل نوآوری چینی‌ها در محصولاتشان، میتوانید بدلیجات خاصی را تهیه و وارد کنید.

نکات مهم در رابطه با واردات بدلیجات از چین

واردات بدلیجات از چین اصول و نکاتی دارد که اگر آن‌ها را به درستی رعایت نکنید، ممکن است محصولات بی کیفیتی نصیبتان شود. برای اینکه بدلیجات مناسبی را خریداری کنید، باید به کیفیت و قیمت آن توجه کنید و همچنین این را بدانید که تنوع محصولات در بازار چین بسیار زیاد است. همین متنوع بودن محصولات موجب می‌شود، زمانی که فرد به شهر گوانجو می‌رود شاهد محصولات بسیار زیادی باشد؛ که همین فروانی محصولات ممکن است دچار سردرگمی شده و در انتخاب بدلیجات مشکل ایجاد کند. باید بدانید که قصد خرید چه محصولی را دارید و اگر به توانید بهترین انتخاب و خرید را در بازار چین انجام دهید، سود بسیار زیادی خواهید کرد. انتخاب درست یکی از مهم‌ترین نکاتی است که قبل از خرید بدلیجات باید رعایت کنید.

بخش دیگری که شما باید آن را رعایت کنید، مد روز است. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که مشتری خواهان آن است مد روز است. شما باید محصولی را وارد کنید که بر اساس مد روز باشد تا مشتری‌های زیادی را جذب کنید. اگر دیدید که محصولات بر اساس مد روز نیستند، از خرید خود صرف نظر کنید. اغلب افراد برای اینکه بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند، به یک شرکت بازرگانی در زمینه بدلیجات سر می‌زنند و با همکاری یکدیگر بهترین محصولات را وارد می‌کنند.

واردات بدلیجات از چین

هزینه‌های واردات بدلیجات از چین

هزینه‌های وارداتی از چین بخش‌های مختلفی دارد. اگر به توانید با افراد خبره در این کار مشاوره بگیرید، می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید. حال قصد داریم این هزینه‌ها را برایتان بگوییم.

  1. قیمت کالا در کشور چین
  2. بازرسی کالا در چین
  3. هزینه‌های گمرکی
  4. حمل ونقل
  5. انبارداری کالا
  6. ترخیص کردن کالا
  7. ثبت سفارش

شما می‌توانید با انتخاب درست کالا‌ها در پرداخت این هزینه‌ها تخفیف بگیرید. به طوریکه کالاهایی که در لیست تخفیف هستند را پیدا کنید و با انتخاب آن‌ها مقداری از این هزینه‌ها را کاهش دهید.

شرکت بازرگانی الین، کمک کننده در واردات از چین

در این مطلب از وبسایت شرکت بازرگانی الین، همراه شما بودیم. امروزه به دلیل افزایش سطح نیاز مردم به بدلیجات، واردات این وسیله زیاد شده است.

از این رو افرادی که پا به واردات این وسیله می‌گذارند، از سود بالایی برخوردار می‎شوند. اگر فکر می‌کنید فرآیند واردات از چین برایتان مشکل است و یا برای اولین بار است که قصد واردات از چین را دارید، میتوانید برای راحت‌تر کردن پروسه وارداتتان از کارشناسان شرکت بازرگانی الین کمک بگیرید. شرکت الین با داشتن نمایندگان با تجربه در ایران وچین، آماده کمک رسانی به شما در این امر خواهد بود. پس برای متمایزتر شدنتان سری به ما بزنید.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا