بازرگانی الین

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین | شناخت 5 محصول پرسود برای واردات

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین؛ آشنایی با ویژگی‌های آنها

با توجه به بهبود بیشتر روابط اقتصادی دو کشور ایران و چین، روند واردات از چین به ایران افزایش قابل توجهی داشته است و رقابت برای پیدا کردن پرسودترین کالاهای وارداتی از چین بالا گرفته است. با توجه به اینکه بعضی از کالاهای وارداتی دارای محدودیت‌هایی هستند که باعث می‌شود همه تجار نتوانند سراغ آنها بروند و همچنین بعضی از کالاها نیز بازار مخصوص به خودشان را در ایران دارند و فقط افرادی خاص می‌توانند جنسشان را در آن به فروش برسانند، تلاش‌ها برای وارد کردن محصولاتی که هم از لحاظ ابعاد و جنس خیلی خاص نباشند و هم از جهت مالی حاشیه سود خوبی داشته باشند شدت گرفته است.

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

بسیاری از کالاهای موجود در بازار هزینه تولیدشان در ایران در مقایسه با چین بالاتر است که باعث نداشتن صرفه اقتصادی تولیدشان می‌شود و فضا را برای واردات این کالاها از خارج از کشور باز می‌کند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از این محصولات که به دلایل مختلف وارداتشان سودآوری زیادی دارد را به شما معرفی کنیم و به شما توصیه می‌کنیم که اگر خواهان آشنایی با پرسودترین کالاهای وارداتی از چین هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

قطعات جانبی لوازم الکترونیکی

در اولین مورد از پرسودترین کالاهای وارداتی از چین به سراغ این دسته محصولی رفتیم که طبق آمار منتشر شده از سوی ارگان‌های مختلف جزو پرتقاضاترین کالاها در داخل کشور به شمار می‌رود. به دلیل اینکه ساخت تجهیزات الکترونیکی مختلف مانند موبایل، لپتاپ، تبلت و… در ایران انجام نمی‌شود و بیشتر این محصولات از کارخانه‌های سامسونگ، هواوی و… در چین به ایران می‌آیند، بهترین گزینه برای خرید قطعات جانبی این دستگاه‌ها نیز کشور تولید کننده اصلی آنها یعنی چین است.

پیشنهاد مطالعه :  کارگو از چین چیست؟ | آشنایی با خدمات و نکات مهم برای انتخاب شرکت کارگو

در امور تعمیراتی بسیار پیش می‌آید که مثلا اگر یک برد الکتریکی خاص برای یک موبایل آسیب دیده وجود داشته باشد، می‌توان با کار گذاشتن آن در موبایل از خراب شدن کل گوشی جلوگیری کرد. به همین دلیل اگر آن قطعه الکتریکی در دسترس باشد قیمت بالایی پیدا می‌کند و واردات آن حاشیه سود خوبی به برای شخص تاجر به همراه دارد.

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

انواع لباس‌های مد روز

خرید جدیدترین لباس‌های رایج در بازار دنیا و فروش آن در ایران یکی از راه‌های درآمدزایی موجود در تجارت واردات است. مردم ایران هم مانند همه آدم‌های دنیا می‌خواهند به روز زندگی کنند و با تحولات جامعه همراه باشند و همین علت لباس‌های مد روز دنیا یکی از پرسودترین کالاهای وارداتی از چین به ایران است که در همه زمان‌ها مشتری خودش را داشته است.

البته توجه داشته باشید که انتخاب لباس برای سلیقه‌های مختلف کار آسانی نیست و بهتر است تجربه‌ای در زمینه پوشاک داشته باشید. برای شروع این تجارت به این نکته هم دقت کنید که با توجه به حضور متعدد تولیدی‌های لباس در ایران، شما باید با خرید عمده از چین، قیمت را به نازل‌ترین حالت ممکن درآورید تا بتوانید با آنها رقابت کنید. در صورتی که در رقابت با این تولیدی‌ها به خودتان شک دارید، وارد این دسته محصولی نشوید.

خوراک و تجهیزات حیوانات خانگی

در چند سال اخیر نگهداری از حیوانات خانگی مختلف مانند سگ و گربه در ایران رایج‌تر شده است. اما با توجه به اینکه هنوز مراکز خدماتی زیادی برای مشتری‌های این حوزه وجود ندارد و نیاز مصرف کنندگان به خوبی تامین نشده است، فرصت بسیار خوبی است تا با وارد کردن محصولات مرتبط با این گروه از پرسودترین کالاهای وارداتی از چین، سود بسیار خوبی نصیب تاجران بشود. همچنین این نکته را هم در نظر بگیرید که مشتری‌های این نوع محصولات از قشر ضعیف جامعه نیستند و مشکلی با پرداخت مبالغ متوسط و زیاد برای دریافت این محصولات ندارند. علاوه براین‌ها تولید کننده داخلی نیز در این حوزه وجود ندارد و از لحاظ رقابتی، تاجران این حوزه کار سختی در پیش ندارند.

پیشنهاد مطالعه :  بهترین کالاها برای واردات از چین | آشنایی با بهترین کالاهایی که می‌توانید از چین وارد کنید

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

تجهیزات امنیتی و دوربین‌های مداربسته

از پرسودترین کالاهای وارداتی از چین می‌توانیم به انواع وسایل مختلف امنیتی و نگهبانی اشاره کنیم که در مکان‌های مختلفی مانند انبار، مغازه، اتاق گاوصندوق، محیط کار و… کاربرد دارند. تولید‌کنندگان چینی محصولات این حوزه را با تنوع زیاد و همچنین به سفارش مشتریان طراحی و تولید می‌کنند و به دلیل اینکه می‌توانند با تولید انبوه، قیمت تمام شده‌شان را کاهش دهند، گزینه بسیار خوبی برای وارد کنندگان ایرانی محسوب می‌شوند. هم‌اکنون تجهیزات نظارتی زیادی مانند دوربین‌های مداربسته در مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند و اکثر آنها توسط شرکت‌های وارداتی از چین خریداری شده‌اند.

 گارد و گلس موبایل

طبق شواهد بازار قاب‌های موبایل و محافظ صفحه نمایش آن، از پرسودترین کالاهای وارداتی از چین به ایران محسوب می‌شوند و دلیل این موضوع نبود تولید داخلی و بازار تقریبا آزاد در این حوزه است. تقریبا همه افرادی که موبایل می‌خرند از این وسایل محافظ برای نگهداری گوشی خود بهره می‌گیرند و وجود تنوع طرح و رنگ بالا برای این محصولات در بازار، همگی دست به دست هم داده‌اند تا بازار بسیار پرسودی برای این دسته محصولی شکل بگیرد. تقریبا همه گارد و گلس‌های موجود در ایران به صورت وارداتی به بازار تزریق شده‌اند و معیار خاصی هم برای تعیین قیمت آنها وجود ندارد که این موضوع نیز باعث افزایش حاشیه سود وارد کنندگان می‌شود.

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

قبل از شروع پرسودترین کالاهای وارداتی از چین را بشناسید

در این مطلب تلاش کردیم که طبق مشاهدات و تحقیقات انجام شده، پرسودترین محصولات موجود در بازار را که از چین به ایران وارد شده‌اند، به شما معرفی کنیم. به عنوان آخرین توصیه لازم است بگوییم که اگر می‌خواهید به عنوان یک تاجر در بازار واردات فعالیت داشته باشید بهتر است قبل از شروع کار، تحقیقات بازار را در ایران و چین به درستی انجام دهید و با اطمینان بیشتر وارد معامله شوید. به همین منظور ورود به حوزه تجارت یکی از محصولاتی که در بالا ذکر کردیم می‌تواند برای شما کارساز باشد.

پیشنهاد مطالعه :  واردات گوشی از چین | چگونگی، قوانین و مزایای واردات تلفن همراه
1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا