بازرگانی الین

بهترین مراکز خرید چین

بهترین مراکز خرید چین | آشنایی با مشهورترین بازارهای خرده فروشی و عمده فروشی چین

چین و دنیایی از مراکز خرید

چین با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای صادرکننده انواع کالا به سراسر جهان شناخته می‎شود و سالانه بازرگانان بسیار زیادی کالاهای مورد نیاز خود را از این کشور وارد کشور خود می‌کنند. در سالیان اخیر، با توجه به روابط سیاسی مناسبی که میان ایران و چین شکل گرفته است، بازرگانان ایرانی نیز می‌توانند محصولات بسیار زیادی را از این کشور وارد ایران کنند. البته برای این امر آشنایی با بازارهای چین اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، در ادامه قصد داریم تا برخی از بهترین مراکز خرید چین را معرفی کنیم.

آشنایی با بهترین مراکز خرید چین در بازرگانی الین

معروف‌ترین مراکز خرید چین

چین یکی از بهترین کشورها برای واردات کالا به حساب می‎‌آید. این کشور با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، انواع محصولات را با کمترین قیمت‌ها به فروش می‌رسانند و به همین دلیل به یکی از کشورهای محبوب برای تمامی بازرگانان ایرانی تبدیل شده است. در ادامه قصد داریم برخی از بهترین مراکز خرید چین را بررسی کنیم تا در زمان خرید در این کشور، به مشکلی برنخورید.

مرکز خرید ارینتال پلازا

ارینتال پلازا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در چین و در آسیا است. این مجموعه درست در مرکز شهر پکن قرار دارد و در صورتی که می‌خواهید به این مرکز مراجعه کنید، بهتر است در ساعات شلوغی و ترافیک نروید زیرا ترافیک و شلوغی ممکن است کمی آزار دهنده باشد. در این مرکز خرید شما می‌توانید به انواع برندهای مطرح پوشاک از دیور گرفته تا زارا دسترسی داشته باشید. البته در ارینتال پلازا شما می‌تواند لوازم دیگر مانند کیف و کفش، ساعت، زیورآلات، لوازم خانگی، صوتی و … را نیز خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه :  تراز تجاری چیست؟ | عوامل تاثیرگذار بر تراز و بررسی نکات کلیدی آن

مراکز خرید چین را بهتر بشناسید | بازرگانی الین

مرکز خرید پلیس پکن

یکی از زیباترین و بهترین مراکز خرید چین بدون شک مرکز خرید پلیس پکن است. هنر، تکنولوژی و نورپردازی این مجموعه می‌تواند چشم هر شخصی را به خود جلب کند. این مرکز دارای 4 طبقه است که آخرین طبقه آن مختص رستوران‌های متنوع است. اگر به دنبال بهترین و مد روزترین پوشاک هستید، این مرکز می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. دسترسی این بازار نیز بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید با استفاده از مترو، به مرکز پلیس پکن مراجعه کنید.

بزرگ‌ترین بازارهای عمده فروشی در چین

چین سرشار از بازارهای عمده فروشی است و در تمامی شهرهای این کشور، شما می‌توانید به انواع بازارهای عمده فروشی دسترسی داشته باشد. از بهترین شهرهای چین که انواع کالاها را به صورت عمده به فروش می‌گذارند، می‌توانند به شهرهایی مانند ایوو، گوانجو و پکن اشاره کرد. در ادامه مطلب راهنمای بهترین مراکز خرید چین قصد داریم تا برخی از بهترین بازارهای عمده فروشی این شهر را بررسی کنیم.

بازار فوتین در شهر ایوو

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید چین بازار فوتین در شهر ایوو است. این مرکز به عنوان بزرگ‌ترین بازار در سراسر جهان نیز شناخته می‎شود و شامل چهار بخش بسیار بزرگ است. بخش اول این بازار در سال 2002 و بخش دوم آن در سال 2004 تاسیس شد. مساحت کلی این بازار چیزی در حدود 940000 متر مربع است و بیش از 17000 مغازه را در خود جای داده است.

در بخش اول، شما می‌توانید انواع اسباب بازی‌ها، بدلیجات، لوازم دکوری و اجناس هنری را خریداری کنید. بخش دوم از سه طبقه تشکیل شده است که طبقه اول شامل لوازمی مانند چمدان، کیف و چتر، طبقه دوم شامل لوازم الکترونیکی و طبقه سوم نیز شامل لوازم مصرفی روزانه می‌باشد.

آشنایی با بازار فوتین شهر ایوو | بازرگانی الین

بخش سوم بازار فوتین در سال 2006 تاسیس شد و دارای مساحتی در حدود 460000 متر مربع و بیش از 6000 مغازه را در خود جای داده است. این قسمت شامل لوازمی مانند منسوجات، دکمه، کلید، عینک، عطر، لوازم فرهنگی و ورزشی و … می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه :  مبانی صادرات کالا | با صفر تا صد مفاهیم صادرات کالا و مراحل آن آشنا شوید

بخش چهارم این بازار نیز در سال 2008 گشایش یافت و دارای مساحتی در حدود 1080000 متر مربع و بیش از 16000 مغازه است. طبقه اول این بازار شامل بازارهای جوراب، طبقه دوم شامل دستکش، کلاه و اجناس پشمی و نخی، طبقه سوم نیز شامل کفش، حوله و محصولات توری و همچنین طبقه چهارم آن نیز شامل لباس زیر، کمربند و روسری می‌باشد. البته لازم به ذکر است که بازرگانی الین در شهر ایوو یک شعله فعال دارد و به همین دلیل با استفاده از خدمات مجموعه ما، می‌توانید به راحتی به بهترین مراکز خرید چین در این شهر دسترسی داشته باشید.

بازار لباس بی ما یا اسب سفید در گوانجو

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید چین بازار بی ما در گوانجو است. این مرکز خرید بیش از 6000 مترمربع مساحت دارد و در 10 طبقه ساخته شده است. مجموعه بی ما به عنوان یکی از بازارهای قدیمی در چین نیز شناخته می‎شود و از سال 1993 شروع به کار کرده است. بی ما یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در گوانجو است و روزانه بیش از 10 هزار نفر را به خود جذب می‌کند. این بازار به عنوان یکی از مراکز خرید عمده لباس شناخته می‎شود و معمولا حداقل سفارش لباس در آن 100 قطعه است که در طی کمتر از 15 روز به سفارش دهنده تحویل داده می‎شود.

معرفی بهترین مراکز خرید چین در بازرگانی الین

بی ما به عنوان مرکز برندهای داخلی چین نیز شناخته می‎شود و با توجه به این که قیمت پوشاک در این مرکز خرید کمتر از سایر بازارهای چینی است، معمولا بسیاری از افراد برای خریدهای شخصی نیز به آن مراجعه می‌کنند. بی ما در مجاورت یکی از ترمینال‌های گوانجو قرار گرفته است و به همین دلیل رفت و آمد به آن بسیار آسان می‌باشد.

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت بازرگانی الین، با بررسی بهترین مراکز خرید چین همراه شما بودیم. چین یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان در سطح جهان است و سالانه بازرگانان بسیار زیادی برای خریداری محصولات مورد نظر خود به این کشور مراجعه می‌کنند. مارکت‌های چینی آنقدر زیاد هستند که بررسی تمامی آن‌ها در این مطلب امکان پذیر نیست اما برای این که بتوانید با دیگر بازارهای مهم این کشور آشنا شوید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آن‌ها برای واردات کالا از این کشور استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  شرکت بازرگانی در چین | آشنایی با انواع و مزایای استفاده از خدمات این شرکت‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا