بازرگانی الین

واردات گلس گوشی از چین

واردات گلس گوشی از چین

امروزه با افزایش کاربران گوشی‌های هوشمند در ایران، شاهد رشد گسترده‌ای در بازار لوازم جانبی موبایل هستیم. به همین علت شاید شما هم به عنوان یک شرکت بازرگانی بخواهید برای واردات گلس موبایل از چین اقدام کنید. گزارشات گمرکی نشان داده سالانه مبلغی بیشتر از ۳۰۰ میلیارد تومان برای خرید لوازم جانبی موبایل از چین صرف می‌شود. تجربه به ما ثابت کرده است که تجارت لوازم جانبی موبایل سود بسیار زیادی دارد که عمده این کالاها مربوط به هندزفری بلوتوثی، گلس، کابل شارژر، قاب و … می‌شود.

روش واردات گلس از چین

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را در زمان واردات از چین درگیر می‌کند، انتخاب روشی برای واردات لوازم جانبی از چین برای رسیدن به تجارتی پر بهره است. در ادامه این مطلب همراه بازرگانی الین باشید تا همه تجربیات خود را در حوزه خرید، واردات و ترخیص گلس گوشی از چین در اختیارتان بگذاریم.

پیدا کردن تامین کننده و محصول با کیفیت

همه ما چین را به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده لوازم جانبی گوشی در جهان می‌شناسیم. بیشترین میزان تولیدات لوازم جانبی موبایل در چین متعلق به شهر شنژن در استان گواندونگ است. شما می‌توانید محصولاتی که نیاز دارید را از طریق سایت‌های فروش عمده کالا مثل علی بابا پیدا کنید یا اینکه کل این فرایند را به تیم تخصصی بازرگانی الین بسپارید. بازرگانی الین می‌تواند برای تامین کالای مورد نظر و تعیین سطح کیفیت آن به شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعه :  بازرسی کالا چیست؟

واردات گلس گوشی

پرداخت هزینه واردات گلس گوشی از چین

بررسی شرایط پرداخت این کالا نشان داده روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه آن وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید با پرداخت ۲۰ درصد پیش پرداخت، کالاهای تولید نشده را بخرید و بعد از تولید کامل آنها و تایید تیم ما، ۸۰ درصد بقیه هزینه پرداخت شود. اما اگر می‌خواهید کالاهای موجود در انبار فروشنده را وارد کنید، نیاز است تا هزینه کامل را بعد از تاییدیه تیم ما پرداخت کنید.

روش‌های پرداخت هزینه کالا

به صورت کلی در زمان خرید از چین، پرداخت باید به شکل دلار یا حواله یوان باشد. در ادامه به بررسی هریک از این موارد می‌پردازیم تا با مزایا و معایب آنها بهتر آشنا شوید.

حواله یوان صادراتی

این مورد شامل حواله‌ای است که توسط صادر کننده کالا به چین به فروش گذاشته می‌شود. با در نظر گرفتن رواج یوان سیاه که امکان فریز شدن پول در حساب فروشنده را دارد و در این حالت فروشنده تا دریافت دوباره پول کالا را به شما تحویل نمی‌دهد؛ توصیه می‌کنیم یوان مورد نیاز را از صرافی‌های معتبر تهیه کنید.

حواله یوان علی پی و ویچت

از این روش بیشتر در حواله‌های زیر ۱۵ هزار یوان استفاده می‌شود. کارمزد این روش برای هر حواله حدود ۱۰۰ یوان است.

حواله دلار

در بیشتر موارد، پرداخت این روش واریزی از طریق کشور هنگ کنگ و ترکیه به حساب فروشنده است. تجربه شرکت ما نشان داده که این روش به خاطر زمان بر بودن و مشکلاتی که ممکن است در زمان ترخیص کالا به وجود بیاید، اصلاً کاربردی نیست و توصیه نمی‌شود.

واردات گلس گوشی از چین

انتخاب روش حمل و نقل

حمل و نقل دریایی

بیشتر تجار برای کاهش هزینه‌ها به سراغ حمل و نقل دریایی از چین می‌روند. حمل دریایی به دو صورت حمل خرده بار و حمل کانتینر کامل امکان‌پذیر است. در روش حمل خرده بار وقتی بار شما به یک کانتینر کامل نمی‌رسد، شرکت ما بار شمار را با بقیه مشتری‌ها جمع کرده و اینگونه شما می‌توانید بار را با هزینه کمتری به کشور وارد کنید.

پیشنهاد مطالعه :  تجارت فرامرزی چیست؟

در روش حمل کانتینر کامل، هزینه حمل بار کاهش قابل توجهی داشته و زمان کمتری برای واردات آن صرف می‌شود. شرکت ما امکان بارگیری در همه بنادر چین را دارد. همچنین این امکان برای شما فراهم شده تا از چندین فروشنده خرید کرده و همه کالاهای خود را در انبار ما جمع آوری کنید.

حمل هوایی بار

این مورد هزینه‌های بیشتری در مقایسه با حمل دریایی دارد. همیشه در مشاوره بازرگانی این نوع حمل و نقل را برای کالاهایی با حاشیه سود بالا پیشنهاد می‌کنیم. در واردات گلس از چین که در صورت انجام اصولی آن، کالایی با حاشیه سود بالا محسوب می‌شود، حمل هوایی بسیار سریع‌تر از سایر روش‌ها بار را به انبار شما در ایران می‌رساند.

واردات گلس موبایل از چین

همانطور که می‌دانید گلس یکی از سودآورترین لوازم جانبی موبایل است که مصرف بسیار بالایی در بازار ایران دارد. تقریبا هر کسی که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کند، جهت جلوگیری از هزینه‌های تعمیرات و خطرات احتمالی، در طول استفاده از موبایل خود چندین بار گلس آن را تعویض می‌کند. با در نظر گرفتن تقاضای زیاد این کالا، به راحتی به فروش رسیده و از سوی دیگر حاشیه سود گلس گوشی برای وارد کنندگان آن از چین بسیار بالاست.

واردات گلس گوشی از چین یک شروع عالی برای کارهایی با سرمایه کم محسوب می‌شود. همچنین با توجه به تعداد زیاد این محصول در هر کارتون هزینه حمل و نقل بسیار به صرفه‌تر می‌شود. اگر هنوز هم برای ثبت سفارش کالا مردد هستید، خوب است بدانید ارزش بازار گلس گوشی ۴۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. چین در بین کشورها بیشترین سهام را داشته و به صورت حدودی ۹۰ درصد از همه محافظ‌های صفحه موجود در جهان از چین تامین می‌شود.

واردات گلس گوشی

اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص گلس گوشی

به صورت کلی جهت ترخیص لوازم جانبی موبایل به گواهی بیمه، گواهی کشور مبدا، لیست بسته‌بندی فاکتورهای تجاری، سفارش خرید، اعتبارنامه، پیش فاکتور و به قبض یا بارنامه خطوط هوایی نیاز دارید.

پیشنهاد مطالعه :  شانگهای شلوغ‌ترین بندر جهان

هزینه واردات گلس موبایل از چین

این روزها رنج قیمت گلس موبایل برای خرید از چین دارای نوسان زیادی است. مواردی مثل هزینه ترخیص کالا از گمرک، هزینه‌های حمل و نقل، سایر هزینه‌های گمرکی مثل بارگیری، انبارداری و … باعث تعیین حاشیه سود شما می‌شود. در نهایت برندی که برای خرید انتخاب می‌کنید هم در هزینه و سود شما تاثیر دارد. از جمله برندهای معتبر چینی که در حوزه تولید اکسسوری‌های مختلف گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کنند می‌توان به آنکر، بیسوس و شیائومی اشاره داشت.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا