بازرگانی الین

لیست کالاهای وارداتی از چین

لیست کالاهای وارداتی از چین؛ شناخت پرسودترین کالاها

آشنایی با لیست کالاهای وارداتی از چین و نحوه انجام آن یکی از شروط اصلی موفقیت در این بیزینس بین‌المللی است. واردات از چین به ایران دارای ضوابط مختلفی است که افراد تازه کار از آن اطلاعی ندارند به بعضا بی‌گدار به آب می‌زنند. شما برای اینکه بخواهید یک واردات کم ریسک و پرسود را برای خود رقم بزنید، لازم است که قبل از شروع فعالیت با روش واردات کالا و پیچ و خم‌های موجود در راه آن آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط واردات 10 کالای مختلف از چین بپردازیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به بحث واردات از چین علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

لیست کالاهای وارداتی از چین

واردات ماشین‌آلات صنعتی از چین

اگر به موضوعات فنی علاقه دارید و از آچار به دست شدن استقبال می‌کنید، قطعا خرید و فروش ماشین‌آلات صنعتی و قطعات جانبی آنها را باید جزو لیست کالاهای وارداتی از چین قرار بدهید. در این صورت به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا به کارخانه‌های مختلف تولیدی اطرافتان در ایران سری بزنید و نیاز‌هایشان بررسی کنید. در برخی مواقع این کارخانه‌ها به یک دستگاه کامل و بعضی اوقات فقط به یک قطعه جانبی برای دستگاه‌هایشان نیاز دارند تا بتوانند فرآیند تولیدشان را بهبود بدهند. در هر دوی این حالت‌ها شما می‌توانید با بررسی کامل بازار چین، قطعه یا دستگاه مورد نظر را پیدا کرده و بعد از خرید، آن را با حاشیه سود بسیار خوب به این واحد‌های تولیدی بفروشید.

لوازم ساختمانی

این دسته از محصولات به این دلیل در لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران قرار گرفته‌اند که بعضی از قطعات ساختمانی مختلف در ایران وجود دارند که هزینه بالای تولیدشان موجب بالا رفتن قیمت فروششان می‌شود و بسیاری از پیمانکار‌ها تلاش می‌کنند تا از لوازم خارجی با قیمت کمتر در ساختمان‌های خود استفاده کنند. اگر شما در کار ساخت و ساز هستید و یا با افراد فعال در این حوزه ارتباط دارید، می‌توانید با نیازهایشان در زمان کارگذاری لوازم واحد‌های مسکونی آشنا شده و با تامین آنها از چین سود بسیار خوبی کسب کنید.

لیست کالاهای وارداتی از چین

واردات لباس بچه

لباس همیشه پای ثابت لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران است. در چند سال گذشته والدین ایرانی بیشتر از قبل به دنبال پیدا کردن لباس‌های خاص برای کودکان خود هستند. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در بازار ایران سلیقه اکثریت مردم را در لباس بچه درک کنید و بعد از آن اقدام به واردات از چین کنید. توصیه ما این است که ابتدا با تعداد کم شروع کنید و به تدریج تیراژ سفارشات خود را بالاتر برده و با گرفتن قیمت کمتر از تولید کننده چینی، سود بیشتری کسب کنید.

واردات پاوربانک باکیفیت

استفاده از پاوربانک برای دارندگان گوشی‌های هوشمند به یک نیاز تبدیل شده است اما مشکل اصلی در بازار پاوربانک این است که کالاهای بی‌کیفیت اعتماد مصرف کنندگان به کالای چینی را خدشه‌دار کرده است. شما می‌توانید این مورد از لیست کالاهای وارداتی از چین را با جست و جو در سایت‌های عمده فروشی جهانی و توجه به درجه‌بندی فروشندگان و امتیاز خریداران به آنها، فروشندگان معتبر چینی را پیدا کرده و پاوربانک باکیفیت از آنها بخرید و وارد ایران کنید.

کاغذ دیواری‌های متنوع

اکثر متخصصین دکوراسیون در ایران از کاغذ دیواری‌های مختلف برای رنگ دادن به فضای خانه استفاده می‌کنند و این فرصت مناسبی برای شما است تا با مشورت با آنها و پی بردن به سلیقه‌شان، اقدام به خرید کاغذ دیواری با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع از چین بکنید. واردات کاغذ دیواری به تخصص زیادی احتیاج ندارد اما باید از قبل از وجود خریدار مطمئن باشید.

لیست کالاهای وارداتی از چین

لپ ‌تاپ و تبلت

قرارگیری این محصولات در لیست کالاهای وارداتی از چین به این دلیل است که به طور کلی واردات لپ تاپ و تبلت به امری رایج در ایران تبدیل شده و خیلی از بازاری‌ها و حتی افراد بی‌تخصص در این حوزه وارد رقابت شده‌اند و البته آنهایی که برآورد دقیقی از هزینه تمام شده کالاها نکرده‌اند در فروش اجناسشان با مشکل روبه‌رو می‌شوند. توصیه ما این است که تنها در صورت آشنایی با بازار تکنولوژی وارد این تجارت شوید.

واردات انواع پارچه

تولید کنندگان صنعت نساجی در چین مانند سایر بخش‌های تولیدی در این کشور، تنوع بسیار زیادی در ارائه محصولاتشان دارند و می‌توانند اکثر طرح‌ها و سفارشات شما را اجرایی کنند و به شما تحویل دهند. پارچه به عنوان یکی از موارد لیست کالاهای وارداتی از چین، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، به شرط اینکه بتوانید با قیمت مناسبی آن را به ایران وارد کنید.

واردات مواد اولیه

اگر با فرآیند تولید آشنا باشید می‌دانید که در کارخانه‌جات مادر، به مواد اولیه خام نیاز دارند تا بتوانند محصولات خود را تولید کنند. خیلی از این مواد اولیه در ایران استخراج نمی‌شود و نیاز به واردات از خارج از کشور وجود دارد. اگر بتوانید مجوز‌های لازم را کسب کنید، می‌توانید یک تجارت وارداتی مطمئن برای خود بسازید.

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر می‌خواهید احتمال فروش کالاهای وارداتی شما بالا رود، توصیه ما ورود به این دسته محصولی از لیست کالاهای وارداتی از چین است. فروش لوازم آرایشی در ایران بسیار بالا است و شما هر کالایی را می‌توانید به نسبت کیفیتش، به قشر خاصی از مصرف کنندگان بفروشید. هم‌اکنون می‌توانید با کمی تحقیق درباره میزان فروش این محصولات در اینترنت، آگاهی لازم را به دست آورید.

لیست کالاهای وارداتی از چین

لامپ و وسایل روشنایی

امروزه خیلی از افراد در شبکه‌های اجتماعی مشغول تولید محتوا هستند و برای این کار نیاز به تجهیزات نوری مختلف دارند. شما می‌توانید با وارد کردن لامپ‌های نور جدید و متنوع به بازار ایران، مشتری‌های زیادی پیدا کرده و جنستان را به راحتی به فروش برسانید.

برای انتخاب از لیست کالاهای وارداتی از چین، از بازرگانی الین کمک بگیرید

به عنوان آخرین پیشنهاد باید بگوییم که شما می‌توانید با مشورت کردن با کارشناسان مجرب مجموعه بازرگانی الین، از انتخاب بهترین محصول و واردات راحت آن به ایران اطمینان حاصل کنید. این مجموعه هم‌اکنون در حال خدمت رسانی به متقاضیان و فعالان حوزه واردات است و شما هم می‌توانید یکی از این افراد باشید.

4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا