بازرگانی الین

واردات دستگاه کارتخوان از چین

واردات دستگاه کارتخوان از چین

واردات دستگاه کارتخوان از چین به ایران در سال‌های اخیر، به دلایل مختلفی افزایش یافته و خیلی از شرکت‌های تجاری و حتی خدماتی در این حوزه مشغول به کار شده‌اند.

انتخاب محصولی مثل دستگاه‌های pos برای واردات، تصمیم هوشمندانه‌ای است اما نیازمند آگاهی قبلی است و قبل از انجام آن نیز باید با چم و خم کار آشنا باشید تا در هنگام مواجه شدن با چالش‌ها، قدرت حل آنها را داشته باشید. اگر قصد ورود به این حوزه تجاری را دارید، خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند که بینش بهتری نسبت به این تجارت پرسود داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم به‌طور کامل درباره واردات از چین صحبت کنیم و تمام فرآیند آن را از شروع تا پایان با همدیگر بررسی کنیم؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

واردات دستگاه کارتخوان از چین

خرید و ارسال دستگاه POS از چین به ایران

اگر بخواهیم از نقطه صفر تا نقطه پایانی، مراحل وارد کردن دستگاه کارتخوان از چین به ایران را بررسی کنیم، باید به 2 مرحله زیر اشاره کنیم.

آشنایی با شرکت‌های معتبر تولید دستگاه POS

اولین قدم برای واردات دستگاه کارتخوان از چین ، پیدا کردن شرکت‌های معتبر تولیدی دستگاه کارتخوان و مقایسه محصولات و قیمت‌های آنها با یکدیگر است. برای اینکه از کیفیت محصولات این شرکت‌ها مطلع شوید، می‌توانید از دو روش استفاده کنید.

اول اینکه از شرکت‌های وارداتی معتبر کمک بگیرید و از تجربه آنها در مورد کیفیت محصولات شرکت‌های چینی استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که محصول کدامیک از آن شرکت‌ها را خریداری کنید.

دومین روش هم این است که از هر کدام از آن شرکت‌های تولیدی چینی، یک کالا به عنوان سمپل دریافت کنید تا خودتان شخصا کیفیت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و محصول نهایی برای واردات به ایران را انتخاب کنید.

واردات دستگاه کارتخوان از چین

انتخاب روش درست ارسال

شما در واردات دستگاه کارتخوان از چین ، نسبت به میزان خریدی که دارید می‌توانید از روش‌های مختلفی برای ارسال محموله خود از چین استفاده کنید. بسیاری از تجار ایرانی ترجیح می‌دهند که شرکت چینی، بار‌های زیاد را با کشتی و بار‌های کمتر را با هواپیما به ایران ارسال کند.

پیشنهاد ما این است که با مشورت طرف چینی، روش ارسال را مشخص کنید و حواستان به هزینه‌های حمل و نقل باشد که میزان آن از سود نهایی شما در این معامله کم نکند.

تعرفه واردات دستگاه کارتخوان (POS) به کشور

نکته مهمی که در فرآیند واردات دستگاه کارتخوان از چین به ایران باید به آن توجه داشته باشید، میزان تعرفه قانونی برای ورود کالا به ایران است. توجه به این موضوع برای پیشگیری از ضرر‌های احتمالی در فرآیند واردات الزامی است.

در واقع در خیلی از کالا‌ها به دلیل بالا بودن تعرفه واردات آنها به کشور (گاهی به‌اندازه قیمت خود کالا)، خرید و وارد کردن آنها صرفه اقتصادی ندارد. در مورد واردات دستگاه POS از چین اما این موضوع متفاوت است.

هم‌اکنون طبق لیست تعرفه کالا‌های وارداتی که از سوی اتاق بازرگانی تهران منتشر شده است، تمامی تجار و واردکنندگان موظف هستند که برای وارد کردن محصول دستگاه کارتخوان (پرداخت اکترونیک) با کد کالای 84705010  به کشور، 15 الی 20 درصد مبلغ هر کالا را به‌عنوان تعرفه واردات به گمرک پرداخت کنند.

 

مزایای واردات دستگاه کارتخوان از چین

این حوزه تجاری با همه سختی‌هایی که دارد، دارای مزیت‌هایی است که باعث می‌شود افراد گوناگون برای انجام آن، دست به عمل بزنند. در این قسمت چند مورد از مهمترین مزایای این تجارت را بررسی می‌کنیم.

کمبود دستگاه کارتخوان در ایران

تا چند سال گذشته بعضی از شرکت‌های ایرانی اقدام به تولید این دستگاه‌های انتقال پول می‌کردند اما به دلیل مسائلی مانند هزینه بالای وارد کردن قطعات جانبی دستگاه و عدم همکاری خیلی از شرکت‌های خارجی با تجار ایرانی به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، ساخت دستگاه‌های POS در ایران به‌شدت افت کرد و کمبود داخلی زیادی در این حوزه به وجود آمد.

این شرایط بهترین فرصت برای واردکنندگان است تا با خرید این دستگاه و واردات دستگاه کارتخوان از چین به ایران، هم نیاز بازار را برطرف کنند و هم سود خوبی از این تجارت پررونق کسب کنند.

واردات دستگاه کارتخوان از چین

کیفیت بالای دستگاه‌های کارتخوان چینی

در کشور چین شرکت‌های متعددی وجود دارند که کارشان تولید دستگاه‌های کارتخوان الکترونیک است. اما کیفیت همه محصولات تولیدی آنها مثل هم نیست.

در حقیقت اگر شما بتوانید شرکتهای معتبر در این حوزه را شناسایی کرده و از آنها خرید کنید، مطمعن باشید کیفیت دستگاه‌های کارتخوان آنها به حدی بالا هست که در ایران مشتری‌های زیادی داشته باشد و شما با هیچ چالشی برای فروش آن مواجه نشوید.

قیمت مناسب برای خریداران عمده

کار در این حوزه برای افرادی که توانایی و قصد خرید عمده و پخش (تک یا عمده) آن را دارند، سود خوبی دارد. با خرید عمده (چندصد عدد) دستگاه کارتخوان از چین و فروش آن در ایران، هزینه‌های جانبی که در فرآیند واردات پرداخت کرده‌اید، به راحتی جبران می‌شود.

اگر به دنبال خرید‌های کوچک و چندتایی هستید، بهتر است به دنبال تجارتی غیر از واردات دستگاه کارتخوان از چین به ایران بروید. در حقیقت به‌دلیل برخی هزینه‌ها مانند حمل و نقل و گمرک، واردات این محصول با تعداد پایین، صرفه اقتصادی ندارد.

سخن پایانی

شما در فرآیند واردات دستگاه POS از چین به ایران دچار چالش‌های زیادی می‌شوید که اگر تجربه مواجهه با آنها را نداشته باشید، ممکن است معامله‌تان با شکست روبه‌رو شده و پولتان از بین برود.

برای جلوگیری از این موضوع پیشنهاد می‌کنیم که از شرکت معتبری مانند بازرگانی الین برای راهنمایی و همراهی در تمام مسیر واردات کمک بگیرید.

این شرکت با تعهد کامل به شما کمک می‌کند تا از همان ابتدای مسیر واردات دستگاه کارتخوان از چین ، فروشنده مناسب و کالای باکیفیتی انتخاب کنید و در ادامه مراحل نیز کار‌های اداری شما در وزارت صمت و گمرک را پیگیری کرده و در نهایت محموله شما را در ایران به دستتان می‌رساند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا